Vi tycker poliser ska ha 30000 /månad !
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Vi tycker poliser ska ha 30000 /månad !.
|
Gäst |
#12014-06-23 07:21En självklarhet att de ska ha en god lön, för den goda insats och risker som de tar varje dag. |
|
| |
|
Gäst |
#22014-06-23 16:30Det är för mig en självklarhet att alla viktiga yrkesgrupper i samhället skall ha en skälig lön. Polisyrket är viktigt och mycket krävande därför skriver jag på! |
|
| |
|
Gäst |
#32014-06-23 17:00Polisen gör ett fantastisk jobb. Utsätts för mycket farliga jobb. Poliser behövs i vår värld. Som förälder, fru,man,farfar ....är man orolig för vad polisen råkar ut för. Höj lönerna så att fler söker till Polishögskolan. Lönen är viktig. |
|
| |
|
Gäst |
#4 Tack!2014-06-24 08:24Ett stort tack ifrån en av de underbetalda. Det värmer varenda polishjärta i Sverige att ni stöttar oss i vår kamp! Fortsätt så och sprid detta till alla! |
|
| |
|
Gäst |
#52014-06-28 09:23Med tanke på det tuffa arbetsvillkoren, trodde jag det var en självklarhet att poliser ska tjäna minst 30000kr i månaden. |
|
| |
|
Gäst |
#6 Delat och underskrivet2014-06-28 17:41Jag skulle själv aldrig utföra detta jobb, inte ens för 50000kr/månad! |
|
| |
|
Bort med giriga beslutsfattare |
#72014-06-29 13:41Det är väldigt svårt att förstå varför polislönen är så låg som 21300/mån och ännu obegripligare varför ingen normalbegåvad beslutsfattare har gjort någonting åt saken. 30000/mån för en polis som i tjänsten står till förfogande för att skydda Sveriges medborgare är en självklarhet. Omfördela skattepengarna till rättvisa polislöner, NU! Förslagsvis genom att sanera avtalen för politiker och chefer i statlig tjänst vad gäller deras gigantiska löner, lönehöjningar, avgångsvederlag, pension etc |
|
| |
|
Gäst |
#82014-06-29 14:50Högre lön till sjuksköterskor, poliser och lärare! Och lägre lön till politikerna!!! |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2014-06-30 07:45- Date of removal: 2014-07-26
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#102015-10-06 20:40Ska söka PHS och tycker gott lönen kan gå upp. Jobbar idag x-tra som Ordningsvakt och ser vad "vi" blir utsatta för. |
|
| |
|
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
STÄNG INTE KIMITO BÄDDAVDELNING - ÄLÄ SULJE KEMIÖN VUODEOSASTOA
760 underskrifter
449 Underskrifter / 7 dagar
17 Jun 2026
Vi har fått helt nog av moralpredikningar från kändiseliten.
430 underskrifter
430 Underskrifter / 7 dagar
24 Jun 2026
Rädda Parentesen — Bevara studentkorridorerna!
1 782 underskrifter
115 Underskrifter / 7 dagar
11 Jun 2026
16 år för sociala medier. Skydd även på spelplattformar.
873 underskrifter
77 Underskrifter / 7 dagar
3 Jun 2026
Vi önskar en permanent dansbana i Eskilstuna
52 underskrifter
52 Underskrifter / 7 dagar
18 Jun 2026
Rädda min kille och hans familj som är utvisade
258 underskrifter
41 Underskrifter / 7 dagar
23 Apr 2026
En uppskattning från nöjda föräldrar och barn
40 underskrifter
40 Underskrifter / 7 dagar
22 Jun 2026
Stoppa Kriminalvårdens planer på boende för dömda i Hägerneholm
2 073 underskrifter
33 Underskrifter / 7 dagar
29 May 2026
SÄG NEJ TILL EN GRUNDLAG SOM LÅSER IN SVERIGE I EU
5 791 underskrifter
27 Underskrifter / 7 dagar
26 Mar 2026
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
94 383 underskrifter
21 Underskrifter / 7 dagar
13 Feb 2022
Stärk rättigheterna för barn med funktionsnedsättning: Rätt till PRH, 1177 och funktionskort!
114 underskrifter
19 Underskrifter / 7 dagar
8 Jun 2026
KRAV PÅ FÖRBUD MOT GEOENGINEERING I SVERIGES LUFTUTRYMME!
2 201 underskrifter
18 Underskrifter / 7 dagar
5 May 2026
Skrivunder.com
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.