VI SOM KRÄVER ETT NYVAL I SVERIGE 2015
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition VI SOM KRÄVER ETT NYVAL I SVERIGE 2015.
|
Gäst |
#12015-01-02 21:30Jag har en åsikt! |
|
| |
|
Gäst |
#32015-01-02 22:41Önskar gärna att alla dessa underskrifter får verka som underlag för krav om folkomröstning ang, Decemberöverenskommelsen. |
|
| |
|
Gäst |
#52015-01-02 22:47En demokrati består av 100% folkvalda representanter för olika partier, att då 87% bestämmer att dom vägrar samarbeta med 13% är inte demokratiskt. Jag ser det som en självklarhet att ALLA röster är lika mycket värda. Folket har sagt sitt, nu är det upp till partierna att hantera detta. Hur man än vrider och vänder på siffrorna så är det fullständigt omöjligt för ett parti med endast 13% stöd att få igenom ALL sin politik, men om dom inte får vara med så är det ju endast 87% som får säga sitt. Gör om, gör rätt...en demokrati består av 100%. |
|
| |
|
Gäst |
#6 Re:2015-01-02 23:14Håller med i det du skriver, men tycker ändå att svenska folket förtjänar ett nyval när vi har en sådan bristande regering som vi har idag, dom reder ju inte ut någonting...som sagt...GÖR OM GÖR RÄTT!!!! |
|
| |
|
Gäst |
#72015-01-02 23:17För att jag tycker att de som sitter nu har ett sjukt sätt att ta hand om landet och andra partier. jag blir rädd av att leva i ett land där andra partier beter sig så mot ett parti som är det tredje fram valda partiet |
|
| |
|
Gäst |
#82015-01-03 03:40Demokratin är död! |
|
| |
|
Gäst |
#92015-01-03 20:02Jag röstar på Sverigedemokraterna |
|
| |
|
Gäst |
#102015-01-03 21:12Lekstugan måste bort |
|
| |
|
Gäst |
#112015-01-03 22:03Kräver att vi får vårat utlovade nyval.Vår nuvarande regering har lovat och lurat svenska medborgare otal gånger och har inget som helst förtroende för dom. |
|
| |
|
Gäst |
#132015-01-04 09:43Om man ändrar förutsättningar efter ett val så måste man å fram en ny statsminister! många alternativ bara i sjuklöner är det inte klart vem som ska styra, alla skulle hålla med så vems politik ska få styra? |
|
| |
|
Fredde |
#14 Hur många2015-01-04 17:19Hur många underskrifter behövs? är det ens möjligt. Det måste väl krävas miljoner med underskrifter? |
|
| |
|
Gäst |
#15 Re: Hur många2015-01-04 18:02Bara å hjälpa till å dela då å uppmana vänner å skriva på.. därför ska svenska folket enas mot regeringen....Dela dela dela |
|
| |
|
Gäst |
#162015-01-17 22:27Är för nyval ! |
|
| |
Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)
2015-04-22 22:34- Date of removal: 2010-05-29
- Borttagningsorsak: spam
Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)
2015-04-23 18:47- Date of removal: 2010-05-29
- Borttagningsorsak: spam
Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)
2015-04-25 16:59- Date of removal: 2010-05-29
- Borttagningsorsak: spam
Denna post har tagits bort av sajtansvarig (Visa detaljer)
2015-04-26 16:34- Date of removal: 2010-05-29
- Borttagningsorsak: spam
|
Gäst |
#212015-05-30 16:38Det behövs nyval, det är en skrämmande utveckling i Sverige. |
|
| |
|
Gäst |
#222015-08-22 08:44Löfven och co är den sämsta regeringen någonsin!bara skattehöjningar och håller alla blattar som begår brott bakom ryggen.Öser in skit i landet som vi arbetare ska betala,jag vill fan inte ha möget och tänker fan inte betala för det. |
|
| |
|
Gäst |
#232015-09-14 18:24Tryggheten framför allt och handlingskraftiga politiker |
|
| |
|
Gäst |
#242015-09-14 18:35Mindre bidrag och mer arbete åt folket |
|
| |
|
Gäst |
#252015-10-07 08:59Vi måste rädda sverige till kommande generationer. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.