VI KRÄVER ATT SVERIGE GÅR UR EU
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition VI KRÄVER ATT SVERIGE GÅR UR EU.
|
Gäst |
#12013-04-09 19:50Det är dax att ta farväl av EU som jag aldrig känt någon samhörighet med. När Pärson pressat fram omröstningen skulle politikerna genast ha marknadsmässiga löner men inte gräsrötterna ändå skall vi vara med å sponsra dessa låglöneländer plus att skjuta till kapital till alla bankrutta euländer. Vi måste få ett slut på vansinnet vad lämnar vi till våra barn och kommande generationer Sätt stopp nu. |
|
| |
|
Gäst |
#22013-04-10 21:14EU är just vad hitler ville och han fick då rätt i sin galenskap att förena europa men till vilket pris vi har fått betala!! Att vi med våra skattemedel skall försörja dom fattiga öststaterna och öppna gränserna så dom kan komma o sno våra jobb och ägodelar samt dumpa priser på transporter och skapa dåliga arbetsvillkor i vårat land.. Kräv utgång direkt ur den stora lekstugan kallad EU. |
|
| |
|
Gäst |
#32013-04-12 15:10Vi skall inte finna oss i att vara EU:s bästa mjölkko. Vi skall styras av svenskar som sitter i Sverige och inte av utlänningar från Bryssel. |
|
| |
|
Danne |
#4 Re: Hej!2013-05-16 12:37Hitlers dröm innan han avled var att Germania skulle resa sig ur ruinerna och än engång erövra Europa.Jag tror hans dröm har gått i uppfyllelse för det vi ser nu med Eu är ju skapat av bland annat Tyskarna och det är Tyskarna som har mest makt i Eu. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.