Stoppa utvisningen av Albertina och Janet!
Kontakta namninsamlingens skapare
För att alla människor har rätt till en bra och rättvis uppväxt. Ingen ska behöva bli utnyttjad eller bli behandlad illa på något sätt, trodde att detta var självklart. JAG skämms över att vara svensk om ni skickar tillbaka dessa unga flickor rättare sagt!
Re:
Sverige borde skämmas som ens låter de här komma så långt låt dom stanna bless!
This comment has been removed by the person who wrote it.
För att jag vill inte att Sverige ska utvisa de som kommer i det här landet när de är mindre åriga eller när de fyller dessa myndighetsåldern i det här landet.
Barn ska få vara just barn!
LÅT JANET OCH ALBERTINA STANNA I SVERIGE !!
LÅT JANET OCH ALBERTINA STANNA I SVERIGE
LÅT JANET OCH ALBERTINA STANNA I SVERIGE BÅDA ÄR GULDVÄRDA !!
LÅT DOM STANNA!
Fy fan vad jag skäms över Sverige nu! Utvisa barn till ett land där dom med all sannolikhet kommer hamna i trafficking! Jag vet hur rädda och hur dåligt dom mår då jag känner dessa tjejer. Jag vet också att under tiden dom har bott här har dom anpassat sig förvånansvärt bra! Har massor med vänner. Duktiga i skolan och skötsamma! Att utvisa dom är som att slita ut hjärtat på dom! Hur kan migrationsverket vara så inhumana!
Låt Tina och janet stanna, om alla verkligen är lika mycket värda ska ingen behöva återvända till ett land där de utsätts för övergrepp !!!
Sverige är ett land som har resurser som kan hjälpa dessa flickor i detta hårda obarmhärtiga vi har i denna värld. Tack
| This discussion has been closed. |