Stöd Laura och Ernst arrendator av Mossbystrands kiosk
Stöd Laura och Ernst arrendator av Mossbystrands kiosk / Uppdateringar / Nu lämnas namninsamlingen in till kommundirektör, näringslivsstrateg och politiker. / Kommentarer
|
Gäst |
#12020-08-07 12:12Bra skrivet. |
|
| |
|
Gäst |
#22020-08-07 12:19Håller med vad du har skrivit |
|
| |
|
Annika |
#32020-08-07 13:08Hur bra skrivet som helst. |
|
| |
|
Rosa |
#42020-08-07 13:56Mycket bra skrivet |
|
| |
|
Gäst |
#52020-08-07 14:35Håller med till 100%, mycket bra skrivet. |
|
| |
|
Gäst |
#62020-08-07 15:38Mycket bra skrivit.
|
|
| |
|
Gäst |
#72020-08-07 17:05Jag beundrar dig Susanna. Bra jobbat!!!!
Inger |
|
| |
|
Gäst |
#82020-08-07 18:30Tack Susanne, för ditt gina arbete för Laura och Ernst! Vi är många som har varit gäster hos dem i deras kiosk! Har skrivit under då jag tycker denna handling är både oskicklig som respektlös! Aldrig ta bort en entreprenör som sköter sig! Visionen ska vara tydlig, om hur förändring ska gå till, när det ska förändras och så har inte skett så långt ögat kan nå! |
|
| |
|
Gäst |
#92020-08-07 22:05Härligt Susanne. Jag söker samma svar. Finns bygglov beviljat för något som nuvarande entrepenör inte vet. Brygga är utlovad av kommunen sen många år men tydligen ligger beslut hos länstyrelsen, eller är det kommunen som inte berättar sanningen. Beslut om ombyggnadsplaner för 12 år sen förkastades av länstyrelsen då det bröt mot landskapsbilden då nuvarande arrendator ville bygga om till sittplats under tak för minst 50 sittande gäster och med kassa linje innomhus för att minska köbildning och för att kunna hantera öl och vin tillstånd på ett godkänt vis. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.