Sverige - ta avstånd från Saudi regimen nu!
Kontakta namninsamlingens skapare
Jag skrev på denna petition för att jag tror på en värld som tillsammans kämpar för mänskliga rättigheter, den fria viljan och rätten till religionsfrihet. Och jag bekämpar allt sorts av förtryck. Och jag önskar att vi som mänsliklighet ska vakna upp och se saningen för vad den är. Jag vill ska vakna upp och se vilka vi är. Vad är det vi stödjer, vad är det vi tror på och hur visar våra handlingar på detta.
Svenska politiker ... sluta med era dubbelmoral och ta avstånd på riktigt från det galna , barbariska och blodtörstiga saudiska kungariket !
Vi har tröttnat vi vill ha fred
Det är dags för Sverige - som påstår stå för demokrati och mänskliga rättigheter - att ta en ordentlig ställning mot orättvisa och stater som följer wahhabism (en fanatisk sekt som dödar muslimer och kristna som de har gjort i Syrien under senaste 5 åren), såsom Saudiarabien, som sponsrar och tränar terrorister i länder som Saudiarabien mot Shia muslimer i Qatif, Jemen, Syrien, Libanon, Irak, Nigeria via Boko Haram, etc. Dags för Sverige att rädda sitt namn då landet har fortfarande haft bra relationer med terrorstater som Bahrain, Saudiarabien, Qatar, som exempel, och detta kan bara göras genom att straffa dessa länder inom alla möjliga fronter, vare sig avbryta militära samarbete, ekonomisk sanktioner mot Al-Saud familjens individer, etc.
Är trött på Saudiarabiens återkommande övertramp - hör inte hemma i svenska värderingar!
Håller med! Vi människor har tröttnat på att de ska styra o ställa som de vill. Är det inte tillräckligt mycket att Isis sitter och dödar miljontals människor i Irak, Syrien, Kurdistan och alla andra länder. Det räcker! Vi alla har lidit nog!! VI VILL HA FRED!!!!!!!✊✊✊✊✊
Problemet är att Sverige vet redan allt angående detta. Men så länge länder har intressen någonstans så bryr de sig inte om mänskliga rättigheter. Tyvärr är detta verkligheten som vi lever i. Hade varje land tänkt på dessa stackars människor så hade vi inte behövt skriva under idag.
Hälsningar
Adnan
| This discussion has been closed. |