Rädda Vinterarenan vid Frostavallen Höör
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rädda Vinterarenan vid Frostavallen Höör.
|
Gäst |
#12013-02-15 15:32Mycket viktigt, inte bara för Höör. Goda hälsoeffekter och glädje, för att nämna något annat än ekonomi. |
|
| |
|
Gäst |
#2 Vinterarena.2013-04-22 23:48Ett bra tips till alla skidåkare i skåne, åk skidor på snö,inte i en maskinhall utan fönster.En god hälsa får man inte i en mörk maskinhall utan fönster. Vilka " hälsoeffekter" blir bra för en kommun som inte klarar simhall osv . mellvin. |
|
| |
|
Nyinflyttad Höörbo |
#3 Re: Vinterarena.2013-10-24 17:04Replik till Mellvin: Det är inte Höörs kommun kommun som skall bygga vinterarenan utan privata finansiärer och driftsbolag. När det gäller skidåkning inomhus borde du nog ta del av vad Svenska Skidförbundet åsikt är i denna fråga. Skidförbundet är i hög grad delaktig i skidhallen.
|
|
| |
|
Gäst |
#42015-02-05 10:31Hej jag tycker väldigt väl om bygget av skidarenan och skulle väldigt gärna arbeta med detta. Jag söker arbete inom skötsel av fastighet och omgivande parkområde. Mvh Per Friberg. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.