Rädda pedagogerna-stoppa neddragningarna i Sollentunas skolor!
Rädda pedagogerna-stoppa neddragningarna i Sollentunas skolor! / Uppdateringar / Håller insamlingen öppen tom 17 juni! / Kommentarer
|
Gäst |
#12021-05-24 07:41Observera att namninsamlingen alltså hålls öppen t.o.m. 17 juni!
Så fortsätt att sprida! |
|
| |
|
GNS |
#2 Billigt nu, dyrt sedan2021-05-24 10:59Att skära på skolans kostnader idag är ett katastrofalt och synnerligen kortsiktigt val. Lärarna knäat redan idag. Mindre kostnader = mindre resurser /barn. Sannolikheten för att fler får för dåligt stöd ökar markant. varje krona som sparas idag kommer sannolikt leda till att fler inte lyckas. Elever som går ur skolan med dåliga resultat och inte kommer igenom gymnasiet kostar mångfalt mer för samhället. Sluta skära ned för barn och gamla!!! |
|
| |
|
Gäst |
#32021-05-24 15:58Använd mer än gärna det du kan av mitt brev till utbildningsnämnden i Sollentuna Kommun!
Mette har det!
Jag "slåss" gärna med dig och är med! |
|
| |
|
Gäst |
#4 Re:2021-05-25 09:51Hej, jag kan inte se ditt namn eller mail: kontakta mig på camilla(punkt)malm(at)gmail.com så tar jag gärna del av brevet och kontaktar dig inför fortsatt arbete för våra barn. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.