Rädda Asylenparken!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rädda Asylenparken!.
|
Lena |
#1 Asylenparken2013-08-25 19:27Jag vill bara påpeka att jag har full förståelse för att människor vill bo centralt i Vadstena, men jag förstår inte alls att man kan komma på tanken att bygga i en park. När S:t Persskolan läggs ner blir det en perfekt plats för nya bostäder. Centralt och minimal trafik. Jag håller alltså inte med om allt som står i petitionen, men väljer ändå att skriva under, eftersom jag definitivt är emot en nybyggnation i Asylenparken. Jag bor i Asylen, men vill understryka att min åsikt inte har med "Not In My BackYard" att göra. Jag, liksom många andra i Vadstena, skulle ha varit av samma åsikt, även om jag hade bott i en annan del av staden. |
|
| |
|
Asylengruppen |
#2 Re: Asylenparken2013-08-29 18:14Tack för visat engagemang. Det enda man skriver under på här är att man är emot nybyggnation i Asylenparken. Sedan har vi utformat synpunkter för att kunna påverka, men vi är fullt medvetna om att alla har olika skäl till varför de är emot projektet. Läs gärna mer om det på hemisdan. http://asylenparken.se/?p=273 |
|
| |
|
Gäst |
#32014-10-18 17:50vi alla i sverige vill ta vara på naturen parkerna det är vårt arv sen länge .Ge aldrig upp .Susanne Södermark Forsa |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.