Rädda Asylenparken!

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rädda Asylenparken!.

Lena

#1 Asylenparken

2013-08-25 19:27

Jag vill bara påpeka att jag har full förståelse för att människor vill bo centralt i Vadstena, men jag förstår inte alls att man kan komma på tanken att bygga i en park. När S:t Persskolan läggs ner blir det en perfekt plats för nya bostäder. Centralt och minimal trafik. Jag håller alltså inte med om allt som står i petitionen, men väljer ändå att skriva under, eftersom jag definitivt är emot en nybyggnation i Asylenparken. Jag bor i Asylen, men vill understryka att min åsikt inte har med "Not In My BackYard" att göra. Jag, liksom många andra i Vadstena, skulle ha varit av samma åsikt, även om jag hade bott i en annan del av staden.
Asylengruppen

#2 Re: Asylenparken

2013-08-29 18:14

#1: Lena - Asylenparken

Tack för visat engagemang. Det enda man skriver under på här är att man är emot nybyggnation i Asylenparken. Sedan har vi utformat synpunkter för att kunna påverka, men vi är fullt medvetna om att alla har olika skäl till varför de är emot projektet. Läs gärna mer om det på hemisdan. http://asylenparken.se/?p=273


Gäst

#3

2014-10-18 17:50

vi alla i sverige vill ta vara på naturen parkerna det är vårt arv sen länge .Ge aldrig upp .Susanne Södermark Forsa