Susan Kuronen - lopeta se avautuminen
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Susan Kuronen - lopeta se avautuminen.
|
Joona Kellomäki |
#12006-12-05 20:17Ihmissuhteet puidaan keskenään, ei mediassa, allekirjoitan |
|
| |
|
nea K |
#22006-12-23 13:53Hävettää sun puolesta, ota vastuu teoistas. allekirjoitan |
|
| |
|
Jani Korhonen |
#32006-12-29 13:24Sinänsä Kurosen rahastus ei juuri kaavasta poikkea ("salarakkaiden" tiellä jatketaan), mutta hänessä minua sapettaa eniten valehtelu ja homman täydellinen laskelmoiminen. Suhteen alussahan Susan nimenomaan ilmoitti karttavansa julkisuutta, eikä haastattelujakaan antanut lainkaan. Sitten kun hän oli ensimmäisen julkaisukelpoisen tekstiviestin saanut, niin se pääsi "vahingossa" julkisuuteen. Sitten taas vähän taukoa ja nyt rahahanat täysille. Vituttaa! Ja kyllä, olen kateellinen! |
|
| |
|
Milla Väisänen |
#42007-01-26 11:21Susan tekee kirjan Matista Espoolaisen Susan Kurosen ja pääministeri Matti Vanhasen (kesk) suhde ikuistuu kansien väliin. Susan Kuronen ja Matti Vanhanen seurustelivat lähes vuoden. He tutustuivat netin keskustelupalstalla. (KARI KUUKKA)Helmikuussa ilmestyvä kirja perustuu Kurosen päiväkirjamerkintöihin lähes vuoden jatkuneen seurustelun ajalta. Naurettavaa!! Allekirjoitan adressin! |
|
| |
|
Jukka Pullinen |
#52007-01-28 16:12Voi vittu Susan, sä haiset. Hyi helvetti, että tollasia saastoja saa kulkea vapaana. Etkö sä saatananan palikka ymmärrä pitää päätäs ummessa. Tollasista pitäs antaa etsintäkuulutus muuallakin... |
|
| |
|
Antti Kasanen |
#62007-01-31 14:53Kannattaa katsoa seuraavat videot aiheeseen liittyen: http://youtube.com/watch?v=UXk5K-6qB8o http://www.youtube.com/watch?v=si0xIPJ2vro |
|
| |
|
Tommi Halonen |
#72007-02-06 17:34MTV julkaisee uuden suosikkitositeeveesarjan Pääministerille Mykkä |
|
| |
|
pirjo tervonen |
#82007-02-06 23:37Toivottavasti mahdollisimman harva ostaa Susan Kurosen kirjoittaman kirjan ja näin ei ruoki jätetyn naisen kostonhalua ja julkisuuden sekä hyväksymisen hankinnan tarvetta. Kirjan ostavat voivat tietty mahdollistaa Susanin terapiaan menon, josko Susan älyäisi hakeutua terapiaan mahdollisilla kirjarahoillaan. |
|
| |
|
Kimmo Laitinen |
#92007-02-07 08:22On se onni, että tästä Susanista ei tullut valtakunnan tärkeää naista ; mitäpä hän olisikaan tehnyt muutaman vuoden tapahtumien jälkeen, kun nyt muutaman tapaamisen perusteella sai jo tällaisen härdellin aikaan. Tämä on koko valtakunnan etu, että seurustelu loppui jo alkumetreillä ! |
|
| |
|
Terho Ruotsalainen |
#102007-02-07 08:34Hyvä Susku! Taisit seurustella Jumalan kanssa, kukapa nyt Kanervan naisista välittää? |
|
| |
|
Antti Lehmus |
#112007-02-07 10:44Saan kiittää kai Luojaa niistä päättyneistä alle vuoden kestäneistä suhteistani (2 kpl), joissa jätetty osapuoli (nainen) on myös ymmärtänyt, että: - suhteemme oli meidän kahden välinen asia - eron syyt olivat meidän kahden välinen asia - suhteen aikana käydyt haaveilut tulevaisuudesta jäivät meidän kahden välisiksi, ja niistä ei tullut ainakaan kaveripiirissä puhuttua ristiin toistemme kanssa. - eron jälkeen tervehdimme jos tapaamme, mutta emme pui eroa kenenkään kolmannen osapuolen välityksellä. - en ole kuullut naisista muutoin kuin heiltä itseltään; ei siis mediasta, ei ystäviltä, ei vihollisilta. Toivon Kuroskalle ymmärrystä selvittää oma tunne-elämänsä (tai tunteettomuutensa) jossain muulla foorumilla kuin mediassa. |
|
| |
|
Raija Saarinen |
#122007-02-07 18:59Mielestäni Susan Kuronen ei todellakaan ollut mikään Pääministerin morsian, sillä käsittääkseni morsian on vasta sellainen joka on kosittu ja kihlattu. En ainakaan tiedä, että Matti Vanhanen olisi tehnyt niin. Hän onneksi huomasi ajoissa ettei täspäinen ole se nainen johon hän oli törmännyt. Onneksi Matti on fiksu ihminen eikä kommentoi Kurosen tekemisiä. Joku viisas on sanonut: "Joka itsensä osaa vaientaa, hän hiljaista viisasta muistuttaa." Voi Susan luuletko tekeväsi ja antavasi hyvää mainosta yrityksellesi, tuskin onnistuu, haitaksi vain on. Luulen, että monikaan mies ei uskalla tämän jölkeen lähestyä naista jota ei voi jättää, esim. 9kk jälkeen. Olitko sinä ennen jättäja vai tuliko nyt kohdalle sellainen jättäjä, että harmittaa kun ei sinusta tullutkaan Pääministerin morsianta tai jopa vaimoa. Paljon oli pelissä ja vain fiksu olisi nyt Matin kainalossa. Siis lopeta ja anna lapsillesi rauha, sillä he varmasti kärsivät äidistä joka on ajautunut aivan pois täyspäisten raiteilta. |
|
| |
|
Arja Pursiainen |
#132007-02-08 08:18Eikö lastensuojelu virasto puutu jo asiaan, Äiti kertoo lehtien palstoilla olen todella masentunut,loppu ja kaikkea mahdollista, sehän julkinen hätä huuto ihmisen huonovointisuudesta, ja aina ei ole yksi ihmis-suhde, vaan taustalla on paljon muutakin. Miksi ja mikä oli hänen aikaisemman eron syyt,jos syy on Kurosessa itsessään kun ei ihmis suhteet kestä,ja oliko Vanhasen masama Kurosen autosta käsiraha alle 3000e, muuten Kuronen joutuu maksamaan lahjaveron, ei ihan halpa nainen ollutkaan.(kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa) |
|
| |
|
Timo Puro |
#142007-02-08 08:31Nykyisin ei juuri tule hämmästyneeksi yhtään mistään olkoonkin, että tämä "susankuros -temppu" yllätti vastenmielisyydellään. Julkistamistilaisuudessa Kurosesta heijastui varmuutta, joka oli tosiasiassa silkkaa epävarmuutta taktikoinnin ja mahdollisen valehtelun äärellä. Sanalla sanoen inhottava elämänote tässä intiimissä yksityisasiassa. - Mistä näitä itsesärevittäjiä oiken pulppuaa? |
|
| |
|
Heidi Remes |
#152007-02-08 08:54Uskon, että tästä maasta ei löydy Susanin toimintaa tukevia ihmisiä. Ainoastaan niitä rahanahneita, jotka kuvittelevat hyötyvän tilanteesta. Susan yksi niistä. Itse en ainakaan tule ostamaan kirjaa. On äärimmäisen lapsellista puida edesmennyttä suhdetta julkisuudessa ja tossa laajuudessa. Häpeä Susan !!! |
|
| |
|
Matti Hovi |
#162007-02-08 08:57Huh! Onneksi Vanhanen huomasi lopettaa ajoissa! |
|
| |
|
Inga Kallo |
#172007-02-08 10:03En osta yhtään lehteä, jonka kannessa on Susan Kurosen kuva. En myöskään tule lu ke maan/ostamaan kirjaa, joka kertoo Susan Kurosesta. Mielestäni Kuronen halventaa koko naisukupuolta tempauksillaan. |
|
| |
|
kari koistinen |
#182007-02-08 10:06Eikö Susanilla ole lapsia. Luulisi, että he kärsivät tästä. Kuinka itsekäs hän voi olla. Eikö kukaan hänen ystävistään voi puuttua asiaan. |
|
| |
|
SIRPA HIRSIKANGAS |
#192007-02-08 10:07Kahden ihmisen "kauppa," jossa toinen on ilmoittautunut seuranhakijaksi ja toinen hakenut seuraa. Tuntuu naivilta julkisesti retostella päättyneestä suhteesta ja saattaa julkisuuden henkilö näin kiusalliseen tilanteeseen. Mikään ei pysy väkisin; olisit Susan onnellinen niistä hetkistä, jotka olet saanut/voinut Matin kanssa viettää. |
|
| |
|
Jarmo Karivaara |
#202007-02-08 11:11Susan "Matinrakastaja" on tosiaankin Susan "Matinrahastaja". Paras keino hiljentää tää leidi on olla OSTAMATTA sen tulevaa kirjaa ja kaikkia niitä lehtiä joissa on hänen nimensä... niin ja lopettaa siitä kaikki kirjoittelu (Hesarin toimittajaakin hävetti siellä tiedotustilaisuudessa). |
|
| |
|
ville kaarnakari |
#212007-02-08 11:13- Mitä yhteistä on Susan Kurosella ja taskulaskimella? - Kumpikin jakaa ja kertoo! |
|
| |
|
heli kattelus |
#222007-02-08 11:55Susan-parka taitaa olla aivan sekaisin....Joissain haastatteluissa hän kertoo,että hänen ja Matin suhde alkoi Ikeassa ja toisissa taas,että suhde alkoi netissä. Jos Susan ei edes tiedä millon ja miten suhde alkoi,niin miten hän voi kirjoittaa siitä kirjan. Varsinkaan kun hän EI ollut pääministerin morsian,he eivät oleet kihloissa joten morsian nimitystä ei voi käyttää. Kyllä lapset on varmaan tosi ylpeitä äidistään,joka tekee itsestään naurunalaisen koko Suomen silmissä. Ei niin rahan ahne pitäisi olla,ettei ajattele mitä lapsille seuraa tälläisestä kohusta... Äiti tunnustaa julkisesti masentuneensa,syövänsä lääkkeitä sen takia että muutaman kuukauden seurustelusuhde kariutui.. Huh huh,säälittävää. |
|
| |
|
Pekka Rajala |
#232007-02-08 14:19Suusanille.! Vähän säälittävä surkimus. Mutta jos tää on joku Kepun vaalitemppu niin hyvin tuntuu purevan. Kyllä joku saa ääniä ihan urakalla tämmösen härdellin ansiosta.??? Jos ei niin sitten tosi surkee esitys. Jos naisihminen jakaa peetä niin ei kai se niin maailmaa mullistava asia ole että siitä tarvii koko maailmalle huutaa.? Semmoset jutut on joko "tunnevammasen" puuhia tai kuuluu sitten tonne teinien rehvastelu puolelle.Rupee käyttäytymään kun aikuinen ihminen.! |
|
| |
|
Pipsa Lepikko |
#242007-02-08 14:33Hei Susan. Tiedätkö, että ketään ei voi pakottaa rakastamaan. Keinosi saada huomiota ovat surullisia. Voi kun olisit vaikka hankkinut jonkun kivan uuden harrastuksen suhteen kariuduttua vai tuliko Matista pakkomielle ja se harrastus josta et osaa päästää irti? Ryhdistäydy hyvä ihminen. Jos jatkat samalla tiellä niin tällä tiellä ei voi olla kovin onnellista loppua. |
|
| |
|
Raija Toivonen |
#252007-02-08 14:40Hei Susan minusta on varsin kummaa, että et kirjoittanut kirjaa aikaisemmasta miehestäsi ja yhteiselostanne, vai eitkö silloin ollut rakastunut? Ihmettelen. Kirjat ei varmaan loppuisi jos jokainen alkaisi tilittää rakkaustarinoitaan julkisesti. Mieti vähän mitä teet, että lapset eivät kärsisi. |
|
| |
|
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
STÄNG INTE KIMITO BÄDDAVDELNING - ÄLÄ SULJE KEMIÖN VUODEOSASTOA
687 underskrifter
687 Underskrifter / 7 dagar
17 Jun 2026
Rädda Parentesen — Bevara studentkorridorerna!
1 735 underskrifter
239 Underskrifter / 7 dagar
11 Jun 2026
16 år för sociala medier. Skydd även på spelplattformar.
849 underskrifter
194 Underskrifter / 7 dagar
3 Jun 2026
KRAV PÅ FÖRBUD MOT GEOENGINEERING I SVERIGES LUFTUTRYMME!
2 194 underskrifter
57 Underskrifter / 7 dagar
5 May 2026
Rädda min kille och hans familj som är utvisade
238 underskrifter
52 Underskrifter / 7 dagar
23 Apr 2026
SÄG NEJ TILL EN GRUNDLAG SOM LÅSER IN SVERIGE I EU
5 779 underskrifter
47 Underskrifter / 7 dagar
26 Mar 2026
Vi önskar en permanent dansbana i Eskilstuna
44 underskrifter
44 Underskrifter / 7 dagar
18 Jun 2026
Stärk rättigheterna för barn med funktionsnedsättning: Rätt till PRH, 1177 och funktionskort!
113 underskrifter
38 Underskrifter / 7 dagar
8 Jun 2026
Återställ, stärk och utveckla trygghetssystemen vid arbetslöshet 2026
69 underskrifter
37 Underskrifter / 7 dagar
12 Jun 2026
Stopp mot omläggning av busslinjer i Järvastaden!
65 underskrifter
29 Underskrifter / 7 dagar
5 Jun 2026
Stoppa Kriminalvårdens planer på boende för dömda i Hägerneholm
2 048 underskrifter
23 Underskrifter / 7 dagar
29 May 2026
Krav på åtgärder mot frekventa strömavbrott i Robersfors kommun
21 underskrifter
21 Underskrifter / 7 dagar
14 Jun 2026
Skrivunder.com
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.