Mindre barngrupper i Sundbybergs förskolor!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Mindre barngrupper i Sundbybergs förskolor!.
|
Gäst |
#12014-04-03 14:29Jag tycker att alla förskolor ska ha små grupper. Inte bara Sundbybergs. Och för att inte tala om skolorna. Det är ju katastrof att det är vanligt med grupper om 25-28 barn per grupp i "nollan".vad blir det för kvalitet och inslussnig i för skola.vad skickar vi för signaler till barnen då? Att de är speciella? Att lärande är viktigt? Är det roöigt att vara 26 st tillsammans 10 timmar om dagen? Svaret vet ni själva. Jag tror att många av de sociala och kriminella problem som finns i samhället skulle minska om man i förskolan och grundskolan kunde möta barnen i mimsre grupper och jobba med deras sociala beteenden redan i fsk. Mvh Sylvia Ström |
|
| |
|
Gäst |
#22014-04-03 20:17Det är verkligen hög tid att få ner storleken på barngrupperna. |
|
| |
|
Gäst |
#32014-04-06 14:30Det måste väl vara dags för litet ordning och reda inom all omsorg! |
|
| |
|
Gäst |
#42014-04-06 18:35Eftersom jag har barnbarn i Sumpan så vill jag ju naturligtvis att de ska ha det som tillkommer dem genom skattesystemet. Och för att deras föräldrar drar sitt strå till stacken genom arbete som hindrar dem att vara med sina barn. Och ge dem tillräckligt med mat. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.