IRC-Gallerian uusi käyttöehto §4.4 muutettava
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition IRC-Gallerian uusi käyttöehto §4.4 muutettava.
|
Miikka Vento Ansvarig för denna petition |
#1 Huomautus2008-03-09 22:35Käyttöehto on tarpeellinen. Sitä tarvitaan, jotta kuvia voitaisiin ylipäätään laittaa IRC-Galleriaan; kuvia täytyy esimerkiksi pienentää ja tallentaa palvelimille, jotta ne saataisiin Galleriaan näkyviin. Ylläpito on luvannut ryhtyä pohtimaan asiaa virallisen työajan alettua. Olkaa hyvät ja jättäkää Gallerian yhteisö rauhaan, sillä asia on jo ylläpidon kanssa käsitelty. Kiitos kaikille allekirjoittaneille, tämä adressi tuo varmasti lisäpuhtia ylläpitoon. -Miikka |
|
| |
|
Pekka Maskulin |
#2 Kiitän paljon2008-03-09 23:06Tämmöistä en olekaan huomannutkaan vasta kuin nyt. Kiitän kovasti informaatiosta sillä tämä kyllä vaikuttaa minun kohdalla ainakin palvelun käyttöön huomattavasti tästä eteenpäin. Peukut! :) |
|
| |
|
On On |
#32008-03-10 14:22Monta nimeä tähän tarttee ennen, kun tän voi lähettää sinne sulake dynamoidille?? |
|
| |
|
Miikka Vento Ansvarig för denna petition |
#42008-03-10 16:23Mikäli ehtoja ei aleta muuttamaan, puhutaan kyllä viisinumeroisista luvuista. -Mikkka |
|
| |
|
Kalle Viiri |
#5 Tuota noin2008-03-12 18:50IRC-gallerialla on oikeus päättää ehdoista, joilla sitä käytetään. Älkää käyttäkö sitä jos ette tykkää. |
|
| |
|
Miikka Vento Ansvarig för denna petition |
#62008-03-15 10:42Kalle, totta, me myös asumme Suomessa, ja silti meillä on oikeus osoittaa mielipiteemme siitä, millaisia Suomen lait ovat. Kyllä, IRC-galleria on vähän eri juttu, mutta pääpointti, mielipiteen vapaa ilmaisu, on silti sama. Koska olemme joskus kauan sitten hyväksyneet käyttöehdot, ja niitä nyt muutetaan, on vain loogista, että niistä tulee palautetta. Sekä positiivista, että myös negatiivista. Gallerian ylläpidonkin mukaan Palvenlun tarkoitus ei ole millään tavalla kaupata asiakkaan kuvia eteenpäin tai käyttää niitä muuten markkinallisesti omaksi edukseen. Kuitenkin, ennen uutta tarkennusta käyttöehtoihin, tämä oli porsaanreiän kautta mahdollista. Saa ajatella ennenkuin tulee tänne kirjoittelemaan. -Miikka |
|
| |
|
Ilmari Kontulainen |
#7 facebook2009-03-01 19:03kannattais varmaan lukea facebookin käyttöehdot kans ja pistää adressia pystyyn. |
|
| |
|
VIHA PUHEESTA JOUTUU FACE VANKILAAN NYKYÄÄN |
#8 Re: facebook=FACE VANKILA [][][]2020-05-14 19:59#7: Ilmari Kontulainen - facebook ''FACE'' VANKILA [][][] ON NY JO KANSAIN VÄLINEN ONGLEMA :( ... DEEMMM
''NYKYÄÄN KU KRITISOI EU TA MISTÄ VAAN SAA HETI FACE BÄNNIT''
ELI NAZISMI FACES OKEI MUT ISLAM KRITIIKKI TAI ISLAMISTIEN ANTISEMITISMISTÄ JULKAISTU KUVA YHTEISÖ NORMIEN VASTAINEN
KUMMALLISTA ?
MV-LEHEN JULKAISUSTA BÄNNIT PÄRÄHTÄÄ JA CENSOORI ÄLÄHTÄÄ , MUT ISRAEL KRITIIKKI TAI VASEMMISTON PALESTIINA ENSIN JA JUTSKIT UUNIIN ON OKEI ???????
;()??? KÄ MITÄ VÍTTUA? |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.