Stoppa nedläggningen av Gottfriesmottagningen
Kontakta namninsamlingens skapare
För att min älskade lillasyster har fått diagnosen ME
och för att min finaste vän också har ME så har jag skrivit på ang Gottfriesmotagningens nedläggning.
Detta är en hemsk sjukdom och det gör mig så ont att de och andra ska behöva lida så med en sjukdom som inte syns och förstås av så många andra.
De lider ofta i det tysta...
Det är hemska skov de får utstå och smärtan de har är olidlig när topparna kommer :'(
Så många år de gått och blivit ifrågasatta och "dumförlkadade" innan de fick sina diagnoser bekräftade så denna klinik behövs för dem och alla de andra <3
Mvh Veronica.
Är väl självklart! Gottfriesmottagningen behövs! Inget konstigt med det! Fick min diagnos hos dem efter jag själv remitterat mig för de trodde jag var hypokondriker på vårdcentralen och bara suckade när jag kom. Gottfriesmottagningen tog mig på allvar och de bekräfta mig genom att ge mig en diagnos och ett bevis på att jag inte var dum i huvudet eller hypokondriker! Utan jag hade fibromyalgi och kroniskt trötthetssyndrom!! Varför själpa de som kan hjälpa?!
Skäms!
Vidare så behövd det flera anläggningar i Sverige som kan hantera dessa frågor.
Vilket ödelägger våra liv än mer än denna sjukdom redan gör,
Tänk om jag kommit dit direkt och fått fakta.
Oviljan att remittera vidare
Bor i Skåne och har bett om att få remiss men nekas gång på gång. Står här med fibromyalgi men ingen diagnos för min ME då region Skåne inte vill skicka mig vidare.
| This discussion has been closed. |