Common sense in Sweden är ett handikappsparti
Kontakta namninsamlingens skapare
om söker medlemmar som vänner
om vänner handikappspartiet itrelleborg
Re: om söker medlemmar som vänner
#4: om kärlek tema i dag till alla - om söker medlemmar som vänner
jag sköer kärle i trelleborg samt ystad malmö svadala tal svenska år 16 18 19
om söker medlemmar som vänner
Re: Re: om söker medlemmar som vänner
jag sköer vänner som jejer år 18 är kåta i mig gratis jag är en kåt man
om träff
Re:
handikappspartiet i Trelleborg rättvisa partiet mittel partiet i Trelleborg 2015 vi jobbar med mot brott i Trelleborg och malmö samt skåne mot brott in om handikappade i Trelleborg mittel partiet i Trelleborg bättre vård och trygghet för handikapp samt folk har det svårt i Trelleborg 2015 parti ledare herkko siponen 0733100843 sms vi har årsmöte den 31 oktober kl 14.00 Välkommen till mig sänd svara tack 0733100843 sms på sockenvägen 2b i Trelleborg Välkommen till mig
om vår politik i Trelleborg 2015 handikappspartiet
Vi jobbar få bort brott inom handikappade i skåne Trelleborg malmö 2015 vi har nästa år kanpaj i april och maj om brott partiet ldeare herkko siponen 0733100843 sms tack på förhand svara tack vännen och vänskap mm
om rättvisa frågor vårt parti handikappspartiet i Trelleborg
handikappspartiet 2015 vill ha en ny lag för handikappade i Trelleborg mot brott och våld i Trelleborg 2015 hårda straff 15 års fängelse samt 20 år för hot samt mord eller våld inom handikappspartiet 2015 0733100843 parti ledare herkko siponen
om rättvisa frågor i Trelleborg samt i skåne sms malmö mm
Handikappspartiet 2015 kommer jobbar hårt de svaga i samhället samt mot våld och brott rättvis för handikapp samt valig folk bätter vår de svga i Trelleborg 0733100843 sms herkko mm har ni frågor ring mig tack vi jobbar handikappade mera rättvisa för de svaga i samhället mera kund skap om handikapp i Trelleborg samt skåne jag är politiker i Trelleborg vi har öppet alltid de svaga i vårt parti alla dagar 7 dagar i veckan kl 09 till 22.00 Välkommen till sockenvägen 2b 23134 i Trelleborg 0733100843 sms endast politik samt vänskap herkko
Re: Re: Re: om söker medlemmar som vänner
Re: Re: om söker medlemmar som vänner
| This discussion has been closed. |