Avskaffa LVU lagen, och inför en ny lag som hjälper familjer istället för att bryta familjer!!!
Kontakta namninsamlingens skapare
Skäms på er Politiker och övriga som stöder detta! Vad hände med ta hand om vårat folk i Sverige???!!
Hej! Försöker skriva under men det händer inget när jag trycker på skriv under knappen?
Stäng ner gör om gör rätt, in med ansvar
Anta fram vårdnadsutredingar som blir bevis rller utrednings undetlag i domstolen. Det görs av samms dårar. Stäng ner hela socialtjänsten. Barn skall man hat era försiktig. Det är inget verktyg mot föräldrar. Utan behöver kärlek och socialtjänsten är inte rätt plats då. Hat mot kön. Makt och pengar. Socionomer är välbetalda för den skitt utbildning de har. Får makt de aldrig borde ha. Långt mer än någon borde ha
Därför att barn har rätt till sina biologiska föräldrar och föräldrar har rätt till att vara föräldrar över sina barn .
Stoppa soc rätt att separera barn och föräldrar åt och splittra familjer . Soc har tagit mitt barnbarn ,stoppa detta galna maktspel och se till att dessa omhändertagna barn kommer hem till sina föräldrar och familjer .
Vad LVU kan göra
LVU hela vägen till Hinseberg - för att slippa http://chanialuu.se/2014/march/ -inget mellanslag- i-know-i-told-ya-when-you-fuckin-with-me-just-know-ya-fuckin-with-a-ghetto-soldier-2.html
This comment has been removed by the person who wrote it.
Låter barnet bo hos den som utövar våld mot barnet . Detta har socialtjänsten kännedom om men valt att bortse helt från detta
Har och är fortfarande utsatt för dessa dårar i gävle kommun. Och då bor jag inte ens i den kommunen längre. Dom har utsett mig till hack kyckling o det får jag visst fortsätta leva med.
| This discussion has been closed. |