Skrivunder.com

Oulun mielenterveystoimiston palveluiden parantaminen

Kaisa Ahola
Ansvarig för denna petition

#1 Terveisiä Oulusta

2008-09-16 12:22

Adressi on luovutettu jo hyvän aikaa sitten Oulun kaupunginhallituksen pj.:lle Luovutustilaisuudessa oli mukana myös mm. sos.ja terv.lautakunnan pj. Tilanne on Oulussa tällä hetkellä se, että mielenterveystoimistoon on luvattu/saatu 10 uutta sairaanhoitajaa (osa on aloittanut,jouluun mennessä loput). Lääkärin virkoja on saatu 2 uutta, mutta viimeisimmän tietoni mukaan niihin ei ole saatu palkattua ihmisiä.