Fortsätt sända Ponnyakuten

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Fortsätt sända Ponnyakuten.


Anonymous

#1

2014-02-25 22:37

Dumt och tråkigt. Hoppas SVT tänker om

Gäst

#2

2014-02-27 12:25

...

Gäst

#3

2014-02-27 12:55

Klart att ponnyakuten INTE ska sluta sändas

Gäst

#4

2014-03-07 20:18

En så stor sport som ridning faktiskt är, och som trots det faktiskt får så lite utrymme i TV borde vara anledning nog till att lyfta fram Ponnyakuten.

Jag är 43 år och ser det med min dotter, eftersom det går på Barnkanalen. Trots att jag ridit i många, många år och har arbetat som instruktör, så lär jag mig nya saker varje gång. Hur många vuxna ryttare ser på Barnkanalen om de inte har barn i den åldern? Inte så många som gärna skulle vilja göra det, om de visste att det fanns!

Mer Ponnyakuten och gärna en liknande variant för vuxna ryttare som har problem de vill få hjälp med. Bara att se den välskötta gården, de oklanderliga stallen och de väl utvalda utomordentligt duktiga ryttare som instruerar är ett nöje.

Ponnyakuten motiverar, inspirerar, undervisar och är underhållande. Vad mer kan en hästentusiast begära? Även om man uppnått åldern då man inte direkt är "häst-tjej" längre...

Gäst

#5

2015-04-15 09:52

för att det är ett bra program och jag vill att så många som möjligt som håller på med hästar ska kunna hantera dem om de inte vågar gå över saker eller nåt liknande