RÄDDA RADIO1

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition RÄDDA RADIO1.


Gäst

#176

2013-12-28 15:20

det finns andra radiokanaler i sverige som bjuder in gäster och diskuterar ett visst ämne och de släpper även in lyssnarnas reflektioner i viss utsträckning. och alla de andra radiokanalerna har ju sitt värde. men det finns inte någon radiokanal som radio 1 där man går in såpass på djupet i ett ämne, bjuder in experter som får grotta ner sig i sitt ämne i timtal och sedan bjuder in lyssnarna som får reflektera fritt.

radio 1 bidrar till just reflektion och eftertanke och jag är rädd att det är just det som politikerna inte vill att vi ska göra. de vill kankse ha en ignorant befolkning som kollar på tv och lyssnar på radio utan att tänka så mycket?

ett mycket trist beslut. låt oss tänka öppet och fritt! rädda radio 1!

Gäst

#177

2013-12-29 20:26

Radio 1 - Sveriges bästa radiostation 2 år i rad - läggs ner. Hur absurt och ologiskt som helst, det kan vem som helst inse.

Äntligen fanns det en radiostation som fick mig engagerad, inspirerad och ibland självklart irriterad. Oavsett ämne - inläggen från alla lyssnare som ringde in för att säga sin åsikt gav extra krydda och mening till debatten.

Kommer att saknas djupt. Blir inget radiolyssnande för mig efter nyår. Det finns ingen radiostation att lyssna på som är värd min tid.

Må folkets röst skina även i detta sorgliga läge och pressa makthavarna till förändring!!!

Gäst

#178

2014-01-01 10:40

Låt Sveriges bästa Radiokanal återuppstå, den behövs!

Gäst

#179

2014-01-17 22:11

SD 2014 mer info på www.Sverigedemokraterna.se

Gäst

#180

2014-04-07 19:52

Om idiot politikerna sluta att sitta fingra sig i brunögat och gjorde nåt vettigt för en gång skull så skulle inte radio1 gått under