Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Sluta avliva katter med mina skattepengar! / Uppdateringar / 1 vecka kvar av namninsamlingen! / Kommentarer


Gäst

#26

2013-08-27 07:07

Avliva inte katter -kastrera/sterilisera istället. Jag jobbar som volontär på katthem och vill uppmana fler att göra detsamma, Ni behövs!

Gäst

#27

2013-08-28 05:12

Sluta avliva friska katter! Bara för att dom är skygga mot främlingar utomhus samt ej har halsband eller nån id märkning betyder INTE detta att dom är herrelösa! MIN katt är en utav de drabbade som fått avlivas pga av ingen synlig märkning! halsband hade han..men hade hon tappat det..han var även kastrat.. vem lägger pengar på sådant om man ej bryr sig? och sedan är det faktiskt så att vissa katter ej går till främmande folk och beter sig därefter skyggt..det är inga vildkatter enbart för det! han var även chippad! men inte fan kollade någon upp det inte.. 10 år gammal fick han bli.. tänk på att kolla HELA katten om chipp, för chippen kan "vandra" efter några år!

Gäst

#28

2013-08-28 08:31

Lotta Lejon

Gäst

#29

2013-09-30 08:23

Den 2/9 informerades Landsbygsdepartementet och dess minister, Jordbruksverket och samtliga Länsstyrelser i landet om den pågående namninsamlingen. De fick även ta del av namnlistorna. Då var det 7575 namn på listan. Vi har inte fått några kommentarer så här långt. Bara några mottagningsbevis. Nu fortsätter namninsamlingen fram till årsskiftet. //Hittekatter iFokus

Gäst

#30

2013-10-03 12:01

Detta måste få ett STOPP DIREKT!!!!
Angie

#31

2014-10-30 05:18

Sluta döda våra katter




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...