Sluta avliva katter med mina skattepengar!

Sluta avliva katter med mina skattepengar! / Uppdateringar / 6159 namn på listan: Sluta avliva katter med mina skattepengar! / Kommentarer


Gäst

#1

2013-07-03 17:17

Jag accepterar inte att katter, i Sverige, avlivas med mina skattepengar.
Danielle aluchot

#2 Aviva inte katter med mina skattepengar!!!

2013-07-03 17:19

Sluta omåebnde upp med att avliva katter med mina skattepengar. De ska gå till pensionärer, skolan och miljön.

Gäst

#3 Re: Aviva inte katter med mina skattepengar!!!

2013-07-10 18:37

#2: Danielle aluchot - Aviva inte katter med mina skattepengar!!!

Ja det finns mycket vettigare saker att lägga dessa pengar på!


Gäst

#4

2013-08-19 14:09

Tack för ditt engagemang. Frågan bör få större uppmärksamhet i media. En statlig kampanj där man uppmärksammar problemet och informerar allmänheten om katternas utsatta situation samt uppmaning att kastrera katter. 1 september är Hemlösa kattens dag. Kattföreningar, katthem och olika forum för Hemlösa katter bör gå samman och göra en gemensam aktion. Dvs kommma ut i radio, tv, tidningar. Kattens status måste höjas!

Gäst

#5

2013-08-24 13:20

Vilda katter är de som behöver extra mycket bara. Att de fräser omorra åt är att de är rädda. Ta de i de takt o du belönad många hgånger om istället. Inte behöver de avlivas i inte. Ja har haft belöningen två gånger här hemma. Och gud va härliga de är och de kommer bara o fortsätta ♥♥

Gäst

#6

2013-08-24 18:17

men ni fattar väl själva att man inte kan spara på alla katter som man hittar
Hörman von Rompa

#7 Born free, taxed to death

2013-08-24 18:39

Svenska staten älskar att mörda katter och andra självständiga varelser de inte kan kontrollera. Se bara på resonemanget angående vargar "vi måste skjuta av dem....för att de är för få". Ja, ni fattar va (orwellskt)? Sedan är det generella måttot hos myndigheterna detta: är djuret (katt, hund) lite illa åtgånget av ålder eller sjukdom, så är det ingen idé att lägga sjukvård på det. Hellre då avliva samt kremera djuret, då det ger snabbare omsättning i liv och pengar och därmed mer skattemedel till staten att spendera på rovdjursjakt. ;-)


Gäst

#8

2013-09-30 19:55

skulle vara lag på att kastrera sina katter

Gäst

#9

2013-10-01 07:19

Just nu har tänkt mycket på vad som händer i Rumänien och varit så arg men shit vi här i Sverige är inte bättre själva.Katter lämnas och nu ska de avlivas för männisian vårdlöshet och oansvarighet. NEJ!

Gäst

#10

2013-10-02 07:01

Jag är EMOT avlivning av katter!
De pengar som jag betalar till skatt, skall DEFINITIVT INTE avliva någon katt!

Peter Rylander

Gäst

#11

2014-03-22 13:00

jag skäms att man som människa måste se och höra om människor som dödar djur skulle vilja fånga in alla katter och skydda dom från er
yvonne

#12 Re: hej

2014-03-22 13:01

#6: -

spara på katter vilket jävla snack kattmördare




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...