Rädda Landskrona Lasarett!
Kontakta namninsamlingens skapare
Rädda landskrona lasarett
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: I was trying to sign this event, not comment.
Re: Rädda Landskrona Lasarett!.
Re:
Håller med,,, sjukhusen runt om i region skåne är redan överbelastade, samt underbemmanade av både läkare och annan personal. Hade varit bättre om dom falska profeterna här i kommunen hade lagt krut på sånt som behövs.
Rädda Landskrona Lasarett
Rädda Landskrona lasarett
Landskrona lasarett är ett av de renaste i hela regionen, med personal som bemöter sina patienter så som dessa förväntar sig att bli bemötta. När folk skall opereras och de skall till Landskrona kallas det att "vara lyckligt lottad". Landskrona lasarett var redan tidigare hotat med nedläggning och detta, som tur förhindrades. Samma sak måste bli även nu. Vi, patienter, behöver ha ett litet sjukhus som fungerar väl för oss.
Anders Cöster
Men akuten var nerlagd och där stod jag och såg dum ut. Fast egentligen är det dummaste beslutet att lägga ner akuten. Nu vill våra Landstingspolitiker lägga ner operationsavdelningen i Landskrona. Det är oansvarigt och drabbar de sämst ställda. I en sådan, akut situation är alltid minuterna avgörande för överlevnad. Jag har betalt in skatt i 40år! Ungefär 10 miljoner har jag bidragit med och nu är pengarna borta?
Sådana politiker förtjänar inte min röst i valet 2014.
Finns ju landsting som verkligen fungerar i det här landet.
| This discussion has been closed. |
Rädda Landskrona Lasarett!.