Hundrastgårdar i Varberg

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Hundrastgårdar i Varberg.


Gäst

#1 Angående namninsamlingen för Hundrastgårdar Varberg

2013-07-23 15:38

Jag vill bara att ni som skriver under här ska veta att det är Inte denna som varit med i Radio Halland och HN! Den heter Hundrastgårdar Varberg. Det står även namn på den som skapat petitionen.
Mvh
Lena von Hackwitz

Gäst

#2

2013-08-18 10:06

Detta är bla. En jättebra grej för sosialisering av hundar. Och kanske också för hussar å mattar?
Patric Högman
Ansvarig för denna petition

#3 Re: Angående namninsamlingen för Hundrastgårdar Varberg

2013-08-27 06:30

#1: - Angående namninsamlingen för Hundrastgårdar Varberg

Det var väldigt intelligent av dig att skapa en till insamling när du visste att denna fanns. Du går inte att samarbeta med och jag tror det beror på att dina 5 minutes of fame är viktigare än ändamålet. Synd!


Gäst

#4

2013-08-27 09:09

Skaffa aldrig ett djur om man inte kan ta hand om det. Å att andra få mata och försörja dom sen. Många katter och hundar hittar aldrig hem.
pappis

#5 hundrastgård/hjälp djur att hitta hem.

2013-08-27 09:13

Det kostar å ta hand om andras djur som har kommit bort och inte hittar hem, Gå in på Djurskyddet.varberg eller andra sidor på internet för och se om era katter finns upphittade. Alla djurägare vet inte hur man gör för å söka på internet.

Gäst

#6

2015-02-06 10:17

Helsingborg har nu 5st sora fina hägn och dem blir fler och fler! Dessa används otroligt mycket och är mycket populära!

Hade varit mycket trevligt att få ett hägn här i Varberg med då jag aldrig kan ha min hund lös annars och låta han vara fri när vi är här på besök.

Gäst

#7

2016-03-13 10:44

Hoppas på en hund gård så vi kan släppa våra hundar utan att få skäll för att dem går lösa.



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...