Förevigt trogna Brynäs If
Kontakta namninsamlingens skapare
Brynäs för alltid
Självklart skriver man på detta. Tycker det är ett jättebra initiativ att vi får en egen låt som kan köras innan matcherna börjat,det kommer bli kanon verkligen! Hoppas alla kan sjunga med i vår egna låt så kan det även höja peppningen & stödet för vårt älskade Brynäs & vara till stor fördel för dem matchen igenom sen.
Vad kommer att hända med låten om det går igenom
Fredrik Larsson
Vill bara kommentera att även jag har varit med och skrivit den här låten. Jag har nämligen skrivit musiken, kom ihåg det!
Re: Fredrik Larsson
#8: Låtskrivaren #2 Fredrik Larsson - Fredrik Larsson
Hahah aw ! :D Nu är vi 4 musketörer då ! :D
Re: Re: Fredrik Larsson
Gör ny låt!
Re: Gör ny låt!
Det jag sökte var en låt med känsla som vi kan framföra och även lyfta upp laget. Man behöver inte har rock'N roll.
Re: Gör ny låt!
Vet inte vad du är ute efter men låten kan mycket väl göras om, kan man musik så vet man det och det som du letar efter kommer aldrig gå om vi ska sjunga till den. Brynäs är vårt namn är enkel att hänga med vilket det ska vara då ALLA typer av människor ska kunna göra det. Vill gärna inte skrika mig hes med din musiksmak. Utan jag vill sjunga en låt med känsla, hjärta och själ.
Därför är denna låt perfekt, jag sjunger den ibland i bilen påväg till jobbet - hem ifrån jobbet. Låten fastnar i huvudet och till och med jag kan sjunga den - då kan alla sjunga den!
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Personligt påhopp
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the person who wrote it.
This comment has been removed by the author of the petition.
Patrik
Re: Patrik
Vet inte om jag kan hålla med dig där Patrik. Om vi kollar till exempel på AIKs låt så börjar dom mäktigt med "Åh vi är AIK" i refrängen sedan är det inte så mycket mer. Men det där är nog olika på låtarna och vad man själv tycker. Vad jag hört har den här texten skrivits på ca 10 minuter och det enda som ändrades var någon rad på första versen och de två sista raderna på sista versen. Tycker det är jävligt häftigt att man kan skriva så bra på den korta stund.
| This discussion has been closed. |