Rädda Sjukhushundarna på Akademiska sjukhuset

Rädda Sjukhushundarna på Akademiska sjukhuset / Uppdateringar / Fortsätt dela! / Kommentarer


Gäst

#1

2023-04-11 07:29

Epoch Times ! Tror dom kan skriva en god artikel om de får reda på detta Vänligen Lotta

Gäst

#2

2023-04-11 07:59

Jag har kontaktat efter 5 samt Tilde de Paula. Gjorde det sent igår kväll. Hoppas på reaktion. Tycker att du Sara är så duktig känns som du jobbar i motvind. Hoppas känslan är fel, för det kan väl ändå inte finnas en enda vuxen som kan nonchalera detta. Jo möjligen 🤔 politikerna. Tänker försöka kontakta fler kanaler o hoppas på reaktioner. Britt-Mari Andersson Undrar är det någon tidning mer än UNT som skrivit om detta. Jag tänker många barn kommer säkert från andra län t ex Dalarna, Gävleborg. Jag har ingen aning, men tänker det måste vara många småbarnsföräldrar o även i min ålder som har barnbarn. Vi kämpar på. Jag har lagt ut o bett om namnunderskrifter hos mina fb-vänner som finns i Gävle, Uppsala, Stockholm, Halmstad o Norge.

Gäst

#3

2023-04-11 08:40

Gör Svenska Kennelklubben något för att rädda hundarna? Allmänna Arvsfonden - kan man få pengar därifrån? Galen besparing - helt katastrofal. Borde finnas snälla hundar överallt för att trösta - lindra mm.



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...