Stoppa utvisning till Belarus!

Stoppa utvisning till Belarus! / Uppdateringar / Stoppa utvisning till Belarus! / Kommentarer


Gäst

#1

2020-12-01 16:52

Svensk migrationspolitik måste vara världens sämsta och mest inkonsekventa som finns. Etablerade familjer som försörjer sig själva och bidrar till samhället genom att arbeta och betala skatt skall inte utvisas. Framförallt inte när den urusla administrationen tagit så lång tid på sig för att fatta beslut !
Petros

#2 Märkligt

2020-12-01 18:04

Det är märkligt att det inte går att utvisa individer som över huvud taget inte vill ha något med Sverige att göra, då de påstås hotas av fängelse och dödsstraff. Individer som inte tillfört Sverige något över huvud taget utan enbart parasiterat på våra välfärdssystem. Men...... personer, människor som integrerat sig, som jobbar och sliter för att anpassa sig till vårat system, som tillför något till Sverige, som verkligen hotas hemska konsekvenser vid utvisning. Dessa slänger regeringen ut. Kan det bero på fel religionstillhörighet? Alltså inte islamsk? Det verkar så.


Gäst

#3

2020-12-01 19:19

Varför får företrädesvis muslimer som inte kan uppvisa vare sig identitet eller flyktingskäl och som många gånger begått grova brott i Sverige alltid stanna? Medans oppositionella och flyktingar från företrädesvis kristna länder eller från kristna minoriteter nästan aldrig stanna och får dom det är det på nåder, minsta teknikalitet och dom ryker? Denna fråga måste vi våga fråga och debattera eftersom att jag med många andra misstänker ( med all trolighet) att de som fattar besluten inom migrationsverket antingen är muslimer själva eller jobbar på uppdrag av staten vars agenda är mycket tveksam och som oftast gynnar muslimska invandrare som ofta saknar asylskäl.

Gäst

#4 Re:

2020-12-01 19:20

#1: -  

Jag tror det är högst medvetet och inte styrd av inkompetens i de flesta fall


Gäst

#5 Re: Märkligt

2020-12-01 19:22

#2: Petros - Märkligt 

Uppenbarligen är det så för de som slängs ut är ju så gott som aldrig muslimer utan oftast kristna.

Anna

#6

2020-12-01 19:59

Som tur att Det finns förutom myndigheter oxå fantastiska människor här i Sv.

Hatten från huvudet för Gettjärn-och Gräsmark- borna och alla medhjälpare.
Håller tummarna att nästa års beslut kommer att vara mer mänskligt

Anna

 

 

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2020-12-01 21:36


Mike

#8 Helt absurt

2020-12-06 13:13

Jag fattar lixon hur migrationsverkets rasonera kriminella få stanna i Sverige men en familj som gör allt rätt utvisas ursäkta mig språket men vilka inkompetent sitter och fatta såna idiotiska beslut men så blir när man har en regering utan ryggrad jag önskar jag kunde konfrontera dom och höra deras bortförklaring🤮🤮🤮😡😡😡😡




Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...