Avgå Anders Tegnell!

Avgå Anders Tegnell! / Uppdateringar / Angående Folkhälsomyndigheten och Anders Tegnell / Kommentarer


Gäst

#1

2020-03-16 21:52

Han måste Sluta döda folk på det sättet

Gäst

#2

2020-03-16 21:58

Tack for allt du har gjort. Do not give up!

Gäst

#3

2020-03-16 22:38

Av gå


Gäst

#4

2020-03-17 11:50

Hej! Vi sprider info om underskriftkampanjen mot Tegnell vidare. Många mina FB vänner skrev under. Kanske man kan försöka maila till högre instanser, typ Regeringen Kansliet? Hälsningar Olga Levina Johansson

Gäst

#5

2020-03-17 13:44

Säg till din äldre granar, om kanske behöver hjälp med handla. Och dom lämnar utan dörren sina skräp du när går till jobbet eller med din hund kan du tabort denna. Vi måste undvika att gammal personer går ut!!!

Jag önskar till alla millioner bra dagar 

Ewa 


Gäst

#6 Re:

2020-03-17 13:54

#1: -  

Du kan se att det bygger budgeten, för att döda äldre människor. 


Gäst

#7

2020-03-17 21:05

Det är bara att kämpa vidare! Det gäller ju våra och våra familjers liv! Vi hade behövt ha Björn Olsen ist Tegnell! Mvh Paula

Gäst

#8

2020-03-18 12:35

Vem vill starta en gula västar demonstration? Det tysta jantelagsfolket bör vakna till liv . Vem vill starta? Dessa 300 miljarder kommer leda till att det blir ännu större fattigdom. Frys VD löner på SAS istället. Parasitism. Maila och skicka brev till pajas regeringen.

Gäst

#9

2020-03-19 15:07

Jag formulerade mig så här till folkhälsomyndigheten Som ni vet saknar en bred allmänhet förtroende för Tegnell efter en rad felbedömningar (utan dementi) och tvärsäkra uttalanden utan saklig grund (i en situation då inte tillräcklig kunskap finns för några säkra påståenden).  Att ha Tegnell kvar undergräver ytterligare allmänhetens förtroende för myndigheten, vilket är allvarligt i detta läge.  Många kan förstås själva ta del av forskningsrapporter i pålitliga media, likaså använda sitt självständiga, kritiska förnuft.  Vi är många många tusen som nu tvingas kritiskt granska och analysera allt som kommer från er myndighet, jämföra med rapporter från forskning i svenska och engelska media, och detta i en tid av en för många ökad arbetsbelastning i vår dagliga verksamhet. 

Gäst

#10

2020-03-21 23:14

Tack Jörgen jag har gjort så gott jag kan och är väl rädd att polisen eller Säpo kommer oc h hämtar mig och eller jag blir stämd. MEN FAN JAG SKA JU ÄNDÅ DÖ ! Jag 60 och sambo 57 är riskgrupper och inte SKYDDSVÄRDA eller existerar enligt Anders Tegnell Och kommer aldrig att inräknas som Corona offer i Stockholm då allt ska mörkläggas utan test Vi är dödsdömda att dö utan vård precis som mitt 3åriga barnbarn, min bror, mamma 84, 3 kusiner, 2 väninnor, 2 gravida och deras ofödda barn, 2 med Chrohns , en flicka med cancer och en hjärtsjuk pojke, 2,5 astma bara i min omgivning VI ÄR ALLA TILLHÖRANDE RISKGRUPPERNA ANDERS TEGNELL RÄKNAR BARA 70+. Men vi är 0-100år i Riskgrupperna. Tack för att Du gör detta Jörgen ! /Eva60
Eva60

#11 ReHan borde sitta i ett Somaliskt fängelse i en apbur naken 24h/dygn kamera övervakad så vi kan håll

2020-03-21 23:17

#1: -  

 

Eva60

#12 Re: Re: Japp

2020-03-21 23:18


Gäst

#13

2020-03-22 08:49

Jörgen, har du bytt namn? Du ”hette” något annat för några dagar sedan. Är detta en fake lista?

Gäst

#14 Re: Re:

2020-03-22 08:51

#6: - Re:  

Och så hjälper det kostsamma tjockisar att överleva. Låt de tjocka DÖ! 


Gäst

#15 Re:

2020-03-22 08:58

#4: -  

Vi borde be Jimmie Åkesson skriva på. Han är den enda som kan bota Corona.


Gäst

#16 Re:

2020-03-23 08:01

#8: -  

Vi kan dela ut flygblad.....vi, svenska folket, vill inte bli smittade av Corona. 


Gäst

#17 Re: Kan hu den ta bory

2020-03-23 20:33

#5: -  

Inte pratar jag med granar. Är inte tokig. Och, se upp om de lämnar bostaden på annat sätt än genom dörren. Och, skräp vill man inte ha när man är ute och går. Kan hunden ta bort detta? 

/Dragan


Gäst

#18

2020-03-26 14:00

Vad är du för jävla mupp? Tycker att du Jörgen borde avgå för att skapa panik! Hur svårt kan det vara? Stanna hemma om du är sjuk, var inte i kontakt med andra människor, tvätta händer och håll avstånd till dina medmänniskor! Så sätt dig ner hemma, ta en öl och lär dig andas lite!! Vänliga hälsningar Johnny
SR

#19 Tack Tegnell

2020-04-10 01:02

Jörgen, Vem är du för att säga att Tegnell ska avgå. Tror du att det är bättre att stänga hela samhället och göra medborgarna till frivilliga fångar som man har gjort i hela Europa.
Det riskfritt att göra som alla andra, för ingen kan skylla på en när det inte går som man räknat. Det är en normal reaktion när man låter paniken styra. Tegnell tänker med huvudet medan du verkar tänka med magen.
Som vi har sett så har alla länder tagit åtgärder för att bekämpa epidemin. De flesta har valt att beröva sina medborgares frihet med hjälp olika medel; batong, böter eller fängelse. Sverige är det ända land i världen som har gått en annan väg och valt; frihet, information, och ansvar. Vi är många som är tacksamma för att människor som Tegnell finns i beslutsfattande positioner och vi är stolta att leva i ett land som Sverige.
Coronaviruset kommer att döda människor oavsett vilken metod man använder för att bekämpa det. Alla länder kommer att komma ur det, det är bara en fråga om tid, men det som är av betydelse är vägen ditt. Hoppas att Sverige håller sin kurs och inte ger vika för totalitära metoder.

MVH


Gäst

#20

2020-04-17 20:23

Vad är grunden för att begära att Anders Tegnell avgår? Kan inte någonstans här hitta något sakligt argument för begäran om avgående. Anders Tegnells linje må inte ha stoppat dödsfallen, men det har inget annat lands linje heller gjort. Det finns vad jag vet inte något land i världen som lyckats undgå dödsfall härledda till coronaviruset. Att i denna situation begära att statsepdemiologen avgår, vilket innebär att en ny sådan både måste hittas och tillsätts låter rent dumdristigt. Det kommer leda till en period då vi står utan en statsepidemiolog. Detta känns, för mig, långt läskigare än en statsepidemiolog som driver en annan linje än majoriteten av världen.

Gäst

#21

2020-05-04 06:37

Är det någon som vet om Jonas Sjöstedt har slutat slå sin fru? 


Gäst

#22

2020-05-06 20:04

Hej Jörgen, det fins en till lista på ca 2000 underskrifter i skrivunder.com som är med samma budskap att Tegnell skall avgå. Man borde räkna alla 5000 och gå vidare med det till parlamentet

Gäst

#23

2020-05-17 21:48

www.folkdomstol.se , all auktoritet och makthavare, ska dömas för sina handlingar som påverkat sveriges folkhälsa negativt.
Folkdomstol

#24 Re:

2020-05-17 21:50

 

www.folkdomstol.se , all auktoritet och makthavare, ska dömas för sina handlingar som påverkat sveriges folkhälsa negativt.

#22: -  

 


Gäst

#25

2020-06-06 18:17

skriver under, håller med dig, bort med dom!



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...