Idéprogram - Folkets Demonstration - Ge ditt stöd


Gäst

#51

2016-11-11 19:59

håller ned denna grupp,denna regering måste avgå.

Gäst

#52

2016-11-11 20:05

Måste stötta en demostratio som är för folket och inte bara gynnar politiska böjelser

Gäst

#53

2016-11-11 22:45

Ja värnar om svenska tradditionerna. Jag vill ha kvar dem svenska tradditionerna och jag barnen skall växa upp dem svenska tradditionerna som dem gjorde förut. Jag tycker att man skall lära barnen att värna om svenska kulturer och svenska tradditioner när dem är små och lära barnen att hjälpa och ta hand om våra svenskar som är utsatta. Man har faktiskt rätt att få sjunga svenska nationalsången, sjunga den blomster tid nu komma, ida sommarvisaskolan, ha skolavslutning i kyrkan, sjunga pepparkaksvisan i på luciatåg i skolan, få vara pepparkaksgubbe,tomte och stjärngosse på luciatåg, man har rätt att få ha på sig sverigekläder i skolan, bära svenska flaggan i skolan och käka griskött i skolan. Det skall man inte tabort och det är inte rasistiskt för man är i sverige. Sen vill jag att man börjar att ta hand och hjälpa våra svenska gamlingar, svenska barn, svenska ungdommar, svenskafunktionshindrade och svenska hämlösa som har svårt och är utsatta det måste man bli bättre på och det är viktigt.

Gäst

#54

2016-11-12 00:37

Är så trött på politiker som inte lyssnar ett smack på folket, utan bara kör över och gör som dem tycker. Vården försämras ideligen och det måste få ett stopp.

Gäst

#55

2016-11-12 01:13

Jag upplever inte att etablissemanget har nån lust att lyssna på vad medborgarna vill och inte vill.
Därför är folkets demonstration så viktig. Politikerna verkar vara både blinda och döva men om vi demonstrerar lite då och då så borde de se hur utbrett missnöjet är över vår sittande regering. Löfven borde följa folkets vilja: AVGÅ!

Gäst

#56

2016-11-13 10:34

Tycker regeringen har helt fel invandrarpolitik.
Först o främst skall ALLA invandrare som har begått brott ut ur Sverige, Oavsett om de har hunnit få svenskt medborgarskap eller ej, och speciellt om de är asylsökande skall de ut snabbt som ögat, då har de inte här att göra. Svenska lagar skall gälla asylsökande också, som det är nu kan de råna, våldta etc. i princip helt utan påföljder. Helt otroligt.

Gäst

#57

2016-11-13 15:05

För vi har en politisk elit som inte bryr sig om befolkningen har röstat.Och stå för vad de lovar vid val. Och allra mest att invandrare inte skall ha mer förmåner än vad Svenska medborgare har,ingen skall åtnyttja vår välfärd utan att själva ha eller håller på bidra till välfärden. Och att vi pensionärer skall ha så dålig pension när vi arbetat och betalt in skatt för detta.Vi skall minst ha samma hjälp som invandrare med fri tandvård ,fri vård osv listan är lång
John

#58 Idéprogrammet och tillägg

2016-11-14 00:28

Mycket bra idéprogram, men tillåt mig att göra ett tillägg.

Kraven som framställs i två punkter skulle kunna utökas med en slags 6-punkt ideologi som visserligen är en slags nationalism men som borde vara en absolut självklarhet för varje människa, parlament och regering.

Varje regering oavsett nation ska värna och sörja för:
- Sitt land.
- Sitt folk.
- Sin kultur.
- Sina traditioner.
- Sitt språk.
- Sin historia.

Till detta kommer sedan lagar, skatter, vård, skola, pensioner, infrastruktur mm. men det är naturliga följder om/när ovanstående punkter är uppfyllda.

För om ett lands parlament och regering inte värnar om det egna, vad ska det/den då värna om?
Svaret är ganska enkelt, det parlament och den regering som inte värnar om dessa 6 punkter i sitt eget land kan inte betecknas som annat än landsförrädare.

Ett tips för äkta demokrati och yttrandefrihet, läs och sprid till allt och alla samt länka gärna från Folkets Demonstrations hemsida http://www.yttrandefrihetsrorelsen.se

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2016-11-14 00:43



Gäst

#60

2016-11-15 09:14

Jag vill att vi ska ta hand om våra EGNA gamla fattiga sjuka och behövande före de att vi gullar och sätter Världsfolksproblematiken i första rum före vårt egna folks behov!!

Lennart Nilsson! Farstorp. Folkets Demonstration anhängare! för fred Rättvisa och god tillväxt och trygghet i VÅRT land tack!!

Gäst

#61

2016-11-17 04:32

För att våra liv är en gåva från våra förfäder till våra barn, som inte ska pissas bort av kålsupare, hycklare och nyttiga idioter. Detta är SVERIGE, och det är stort! Och det är vårt.
blueshift

#62 Re:

2016-11-18 22:17

#1: -  

Lämna EU?

Då är inte FD rätt plattform för dig - det är nämligen zionistiskt och stödjer SD.

SAMARBETAR FOLKETS DEMONSTRATION MED EXPO?

Varför i allsin dar kräver FD personnummer av de som vill åka med deras bussar?

http://blueshift.nu/samarbetar-folkets-demonstration-med-expo/

PROBLEMET MED FOLKETS DEMONSTRATION

Är varken “folkets” eller någon “demonstration” – utan en zionistisk räddningsoperation för SD…

http://blueshift.nu/problem-folkets-demonstration/