Låt Burim Gashi få tillbaka hans dotter.

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Låt Burim Gashi få tillbaka hans dotter..


Gäst

#76

2015-08-25 14:11

Sjuka jävlar outbildade ... låt barn ha bröd o vatten med sin egen far än milioner med ngn sjuk jävel ..hatar system hatar x100

Gäst

#77

2015-08-25 14:17

Jag befinner mig i nästan samma situation där socialen använder det spelrum dem har till det utersta med mitt barn. Hänvisar hela tiden till LVU regler men mitt barn är under Sol.
I mitt fall har mitt barns mamman autism och det var hon som lämnade ifrån sig vårt barn innan jag fanns med i bilden och socialen använder henne som min motpart i en vårdnadstvist och ett vårdnatsöverflytt till ett familjehem.
Deras ombud yrkar på att hon ska ha hela vårnaden efersom det är letare att yrka på ett vårdnatsöverflytt.
Deras ombud säger till domaren att hon är frisk för att hon håller med socialen men annars så är hon sjuk.
Jag litade blint på dem tills jag tog reda på hur det faktiskt låg till och därefter ändrade dem tonläge och har sjukförklarat mig och förvridit 3 år av dukomentation från deras sida om vad som har blivit sagt och det är chokerande att en myndighet kan ta det så långt utan att någon säger att det räcker med påhoppen. Om jag hade varit så tokig som den beskriver så hur kan det komma sig att dem inte har tagit upp det tidigare. Dem trodde väll att dem kunnde föra oss bakom ljuset hela vägen men det är mamman som har autism. Jag är så frisk man kan vara efter dessa omständigheter. Tillräckligt att . Att ha socialen som sin motpart är inte lätt och dem livsnärar sig på människor som hyllar deras insatser utan att ha dem inblandade i sina liv som parasiter. Dem är inget utan dig.
Ingen är perfekt varken Burim eller jag. Barn vill alltid vara hos sina riktiga föräldrar. Det finns riktigt skitiga föräldrar som aldrig borde ha barn men det finns ocskå föräldrar som behöver hjälp på vägen och finns det en viljan så finns det en väg. Men socialen har inte en återförening i deras agenda. Dem vill hellre att ditt barn växer upp av icke biologiska personer för att det ger dem makt och pengar. Sen så kan man fråga sig vad det kostar samhället i helhet. Både dem framtida generationen och var alla pengarna tar vägen. 


Gäst

#78

2015-08-25 14:27

Før att Jenni och Burim førtjænar bættre!
stefan

#79 Det behövs en reform av socialtjänsten

2015-08-25 14:30

hela systemet är koruppt

 

 

arn

#80 Re:

2015-08-25 14:31

#77: -  

 sjukt


Gäst

#81

2015-08-25 14:35

Jag hoppas innerligt att pappan får tillbaka sin dotter om det är så att inget konstigt ligger bakom deras (socialens) beslut! ❤️

Gäst

#82

2015-08-25 14:40

All lycka till Burim, hoppas han får tillbaka sin kära dotter!

Gäst

#83

2015-08-25 14:44

hoppas på återförening mellan far o dotter ❤️

Gäst

#84

2015-08-25 14:50

Skrev under för Jennifers skull och många andra barn! ❤

Gäst

#85

2015-08-25 14:57

låt han var med sin dotter, med hans blod och kött.

Gäst

#86

2015-08-25 14:58

Jag har skrivit under, och jag hoppas så snart så möjligt flickan går hem till sin pappa

Gäst

#87

2015-08-25 15:08

För att de med så stor makt utnyttjar dem med mindre.

Gäst

#88

2015-08-25 15:25

Det är så jävla dåligt gjort av socialen att agera på detta vis. Att man anhåller en liten flicka och sätter ihop lögner till en historia och dessutom ställer till besvär och negativa känslor för andra i Sverige och speciellt så stället socialen till det för burim... Stackarn vill ha sin dotter tillbaka... Socialen och polisen påstår sig hjälpa, men detta kallar jag inte att hjälpa till... Detta är för en mor och far värre än att bli misshandlad på gatan, ni fräter dem inifrån med ert handlande och visar bara hur korrupta ni är och att ni inte ens håller er till eudirektivets kravs och regler kring andra EU-medlemmar. Att ni tar detta för rättvist visar bara att det svenska rättssystemet håller på att falla. Och det är inget positivt varken inom välfärden som man pratar stort om och jämställdheten.... Detta är bara lågt och patetiskt... Att ta bakut utan vidare bevis, utan fysiska bevis på dottern är fel.... Ni förstör denna flicka psykiskt med ert handlande.... Jag hoppas att burim gashi får sin dotter tillbaka!!!!

Gäst

#89

2015-08-25 15:26

Jag skriver under pga att flickan vill vara hos sin far, vilket är det viktigaste i sammanhanget..

Gäst

#90

2015-08-25 15:28

Tycker fan att socialen är störda i huvudet och dom bara förstör familjer dom borde inte få finnas

Gäst

#91

2015-08-25 15:32

För att socialen använder psykiskt och fysiskt våld för att skada en 6 årig flicka som vill bara va med sin pappa

Gäst

#92

2015-08-25 15:49

tycker der är synd


Gäst

#93

2015-08-25 15:59

För att när jag var 12 år dog min mor då gjorde soc lika med mig,Idag är jag 66 år.jag placerades mot min
fars och min vilja.Kunde inte tänka mig att det fortfarande fungerar så 2015. Nej fy fan ! Det är mycket i detta samhälle som är åt helvete !

Gäst

#94

2015-08-25 16:20

Låt Jenny vara hos sina föräldrar/pappa som hon själv vill..


Gäst

#95

2015-08-25 16:36

Kämpa Burim ! Ge inte upp ..du kommer att vinna !

Gäst

#96

2015-08-25 16:40

Att inte få hjälp för att kunna stödja sin dotter utan istället bli av med sitt barn är ett rent skämt. Skärpning sverige!

Gäst

#97

2015-08-25 16:41

Jag skrev för man ser klart och tydligt att dottern vill vara med sin pappa där hon hör hemma. På videon ser man också att av alla så är det pappan som är lugnast och hanterar situationen på bästa sätt för att dottern inte ska få trauma, tyvärr tror jag redan hon fått men för livet

Gäst

#98

2015-08-25 16:43

detta är orättvist, familjen bör sköta allt själva utan sociales hjälp, låt flickan leva med sin pappa

Gäst

#99

2015-08-25 16:59

Pappan förtjänar att få ta hand om sin dotter detsutom bor vi i sverige och det finns ingen chans att flickan kommer få gå utan mat. Det finns 1000 andra föräldrar som inte har jobb men klarar ändå och försörja sina barn.. han skulle nog aldrig låtit henne flytta hem om inte han hade haft mat..

Gäst

#100

2015-08-25 17:05

Det tar bokstavligen 1 minut o skriva på!!! Komigen nu!