FagerstaVåryran20150529

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition FagerstaVåryran20150529.

Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2015-06-02 10:06



Gäst

#2

2015-06-02 13:24

[14:42] TRO INTE att Gud förbiser vad syndarna gör; Han ger dem bara anstånd till den Dag då deras ögon skall stirra med slocknad blick,

Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2015-06-02 13:59


Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2015-06-02 14:01



Gäst

#5

2015-06-02 15:09

Det gör lika ont på alla människor om man bryter ett ben och alla borde vara lika inför lagen. Invandrare är inte problemet i denna samhälle, droger alkohol är största problemet

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2015-06-02 18:40



Gäst

#7

2015-06-02 19:23

Alla vittnen borde räknas med så att det blir rättvist.

Gäst

#8

2015-06-03 18:07

Alla människor i samhälle har sin religion och inga rasister kan göra problem med de fria människor!
Vi är islam som tycker om att freden ska spridas i alla världen.


Gäst

#9

2015-06-03 20:19

För att jag tycker det är för djävligt med en sådan rasism i vårat land.gå till angrepp också fy fasen..
Jane

#10

2015-06-03 20:20

För att jag tycker det är för djävligt med en sådan rasism i vårat land.gå till angrepp också fy fasen..

D

#11 Re:

2015-06-08 09:03

#2: -  

 Sluta snacka mumbo jumbo. Människor som du och den här Omar Elskit borde kollas riktigt noga av psyk. Varför skulle någon ens skriva under för att försvara en extrem människa som denna Omar? Hela hans FB sida handlar om "gud" och föreställningar och fantasier. Man skulle kunna säga att barnen i familjen som gav sig på Omar lever i en dålig miljö men Omars barn lever i en värre miljö där extremism finns. För övrigt så håller jag med, åk hem? Åk till Saudi, nära mecka, där kommer du finna frid och få vara ifred. Vi kommer aldrig att acceptera skäggiga jävlar med hätta och klänning som ska försöka föra sitt budskap vidare. Sverige är ett sekulärt land och skrattar åt sådan skit. Vill du manipulera så får ni göra det i länder där infrastrukturen och samhället är krossat, där människor är desperata och i behov av hjälp, kanske där lyckas ni. Annars är ni inget annat än fåntrattar hela högen.

Benamus u qunek!

Ahmed

#12

2015-06-16 08:45

Alltså, på bilden ser man en konfronterande unge vänd mot ett gäng missbrukare som mindar sin egna business. Frågan är då vem som stör sig mest på vem och vem som triggat igång vem och vad som faktiskt sagts av ALLA parter. Om du har betett dig som en apa så förtjänar du vad det än är du beklagar dig över. Jag tar inte illa upp av att de kallar DIG för invandrare (trots att jag själv är det) vilket du förmodligen också är. Grollet är mellan dig och dem och antaligen så är du en trouble maker.

Jag skriver inte under ett skit, du är en skam för invandrare. Tack för att du sprider rasism.

Åter igen, varför kommer man i groll med ett par raggare? Varför upprör ett par missbrukare dig? Det handlar ju knappast om institutionell rasism - det är ett groll mellan dig och ett par missbrukare som alla vi andra skiter i. Gå vidare och se glad ut.

Att du raderar kommentarer med anledning "it's a lie" säger ju något om hur pass icke-sofistikerad du är.


Gäst

#13 Re:

2015-06-16 08:47

#2: -  

 Ja, men det är väl helt orelevant i det här livet?