Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015
Kontakta namninsamlingens skapare
Re: Re:
#152: All Hail Ordningsvakten! - Re:
Fy fan vilken efterbliven idiot du är! Hoppas du inte har barn eller får barn någonsin! Du verkar ju helt väck i skallen ! fy fan mår illa av grisar som dig!
För fan vad ni blåser upp detta, så jävla töntig, han dunkar inte ner hans huvud flera gånger...
barnmisshandel really? get real ppl
Re:
samma här, det är sånt här som plötsligt river upp alla känslor av försvarslöshet och utsatthet man någonsin haft. jag känner med pojken. med båda pojkarna. och jag kan inte sluta tänka på vad det kan vara för bakgrund de har, pojkarna. faktiskt tycker jag lite synd om vakten också, han den mer våldsamma av dem. Han måste ju veta att han gjort fel, men istället för ett vanligt straff och av med jobbet (eller faktiskt också istället för att det passerar obemärkt) så har han plötsligt blivit landets mest hatade människa som många vill misshandla till döds. Men det är skillnad, på hans ganska självförvållade utsatthet, och den utsatthet vissa barn lever med. Fan, det är fördjävligt
Skulle likaväl kunna va hans egna son eller en kollegas son, inte fan hade detta hänt då. Trött på vårat system.
märkligt
Har suttit och läst kommentarerna och blir förundrad över hur många som vill åsidosätta rättsväsendet och själv göra sig till en person som misshandlar, dödar eller lemlästar.
Misshandel
Han är 9 bast killen, ta tag i örat istället föt att smasha sönder huvudet i marken. Mycket motstånd ett barn kan göra mot en fullvuxen.
Skulle likaväl kunna va hans egna son eller en kollegas son, inte fan hade detta hänt då. Trött på vårat system.
Re:
Berätta gärna mer om hur någon som inte är straffmyndig kan vara kriminell?? jävla riksidiot.
De här väkter ska fängslas så som man skulle göra i annat fall och firman som anställde de är ansvariga för deras uppträddande .
BARNMISSHANDEL och FÖRBJUDET enligt LAG i Sverige.
| This discussion has been closed. |
fattar inte om folk e seriösa eller inte.
vakt har int gjort fel ingen jävla misshandel