Fria Jens Waldmann

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Fria Jens Waldmann.


Gäst

#1

2014-08-26 17:30

Att straffa och förstöra livet för någon som inte skadar någon annan, och bara vill må bra, ta hand om sina barn och vara en normal, lycklig och produktiv medborgare är vidrigt! Skäms!

Gäst

#2

2014-08-26 18:07

Sjukt att överhuvudtaget kunna bli dömt för att man medicinerar sig med planetens bästa medicin!!
Men det är ok att trycka i sig morfin och kemiskt heroin som t.e.x Tramadol.. bara en vitrock skrivit ut det.. Kriminellt av vår regering...

Gäst

#3

2014-08-26 18:31

En snar Lagändring är den enda förnuftiga lösningen

Gäst

#4

2014-08-26 20:03

Jag är allt för legalisering för cannabis delvis att jag använder det för mina syften.. Jag lider av Bipolaritet, depression och ångest.. vilket är ett vardag i mitt liv..
Men Cannabis då jag tar den får mig att må bättre känna mig mer normal och kunna hantera mina känslor och tankar bättre.. Jag blir lugnara, bättre lyssnare osv..
Jag tycker att lagen emot cannabis är gammal och den är full av gammal bullshit propaganda.
Cigarette och alkohol är lagligt och jagtkr att det borde vara lagligt med cannabis.. så länge man sköter sig.. vilket alkohol inte gör.. men skitsamma.. jag har sagt min åsikt.. antingen acceptera eller strunta i den..
Jen Har rätt att bli släpp fri. för den medicin man får isverige har mer bieffekter än hjälp. min bästa vän har ADHD och kan tänka klarare av cannabis än concerta vilket han nu blivit beroend av för att han medicineras av det.. medans andra jag känner får ta anti-depressiva vilket inte är till stor hjälp och känner en som blev fast i droger pga det..
Det är allt så tack för mig //Alex Santos
G

#5

2014-08-27 06:13

Har kronisk smärta sen tjugo år tillbaka. Tar tramadol och treo dagligen.

Provade cannabis en gång och det funkade så mkt bättre. Räckte med ett par bloss vilket inte gjorde hög, däremot försvann smärtan och musklerna slappnade av helt. Ingen medicin som jag fått har gjort så mkt nytta som cannabis gjorde. 

Hade det varit lagligt hade jag hellre använt cannabis än skiten jag stoppar i mig idag. 


Gäst

#6

2014-08-27 08:02

Det enda som hjälper mot min ADD/ASP och bipoläritet är cannabis.

Men staten vill hellre att jag trycker i mig tjack och benzo, som gjort att mitt stora intresse, träning, blir lidande av den bristande aptiten och orken.

Även här hjälper cannabis mig, genom att ge tillbaka hungern som statens amfetamin dödar.

Om inte cannabis avkriminaliseras kommer Sverige snart vara fullt av dreglande blandmissbrukare.


Gäst

#7

2014-08-27 08:21

Fria Jens!

Gäst

#8

2014-08-27 16:07

Hårdare straff te mördare å djurplågare å våldtäktsmän och pedofiler

Gäst

#9

2014-08-28 09:13

Landet måste ändra dessa sjuka lagar. Lycka till Jens, en hjälte är vad du är!

Gäst

#10

2015-01-21 14:13

stå på dig Jens,vi är alla på din sida,släpp cannabisen fri

Gäst

#11

2015-07-20 18:58

Jag tror cannabis kan hjälpa många, inklusive mig själv.