Fler turer med buss 25 än 2ggr i timmen

Buss 25 går numera 2ggr i timmen, skriv på för att få tillbaka 6ggr i timmen. Västtrafik bara försämra och försämra för oss i övre Balltorp. I övre Balltorp finns 3 förskolor, även flera dagmammor, skola med fritidsverksamhet, ungdomsgård, fotbollsplan, golfbana med tillhörande sportanlägning och flera boende.

Västtrafik valde att minska turerna för buss 25 till övre Balltorp under ett jullov när många va lediga och skolelever i de högre klasserna studerade hemifrån, men när eleverna gick tillbaka till skolan så sa Västtrafik att det fortfarande va pandemi så tiderna kommer att bestå tillsvidare men ju fler lättnader som blev så vidhöll Västtrafik att de i nuläget inte skulle ändra. Nu när restriktionerna togs bort så var vi många som hoppades på fler turer men tyvärr uteblev detta, nu har sommar turerna kommit upp och de hånar oss med att försämra för oss avsevärt, 2ggr i timmen är ett hån och försvårar för alla oss i övre Balltorp. Så skriv under för att försöka påverka Västtrafik till ändring, nu ör det dags att vi kämpar för mer busstider.

Genom att underteckna godkänner jag att Therese Hökklo lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )