En tapper person som på kort tid lärt språket och skaffat sig ett yrke. Hjälp Xiao Liu. Skriv på.

Jag fick avslog av Migrationsverket om min ansökan för arbetestillstånd i Sverige, för att jag "kunde inte försörja mig" för ett och halv år sedan genom att jag blev fel informerade av föredetta chefen och fick lönen mycket försenade, trots att jag försörjar mig väldigt bra hittills. Jag är kraftlös och är sååå trött på allt detta.
Nu måste jag lämna Sverige inom 3 veckor. Ja jag har chans att överklaga, men jag tvivlar på det iskalla och arroganta system och beteende.
Jag har ett jobb jag trivs, har kollegor och människor omkring mig jag älskar, och jag verkligen behövs i den här kris tiden! Nu, efter jag och Frank har kämpat tre år, vet jag inte längre hur jag ska göra och fortsätta.

Genom att skriva under godkänner jag att Kenny Wallström överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.