Elpriset i Södra Sverige

Elpriset i Södra Sverige har stadigt ökat och nu är det även tal om att stänga av elen i den södra regionen på grund av el brist.  Detta enbart i södra Sverige trots att man redan betalar högst elpris just här och har gjort i ett antal år.  Läs även gärna på mer om detta både i medier och på den Facebook sida som vi har skapat för att diskutera ämnet. Denna hittar ni nedan:

Framför allt vill vi ha underskrifter för att åstadkomma en förändring.  Vi vill behålla vår el och vi vill dessutom inte behöva betala mer än andra regioner i Sverige.

100 000 underskrifter behövs för att kunna skicka in och påverka.

Ser tacksamt fram emot er hjälp att skriva på och sprida insamlingen.

Genom att underteckna godkänner jag att Cecilia Hejderup lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.