De LVU:ade vår dotter Amora

Soc. har tagit vår lilla flicka Amora, pga. att dom tror att vi inte klarar av att ta hand om henne. Vi har gått med på att bo på Brogården, ett utredningshem i Uppsala, för att få stöd och hjälp. Brogården sa en sak till oss, och en annan sak till soc. Vi blev ändå av med flickan. Vi tror att dom redan hade bestämt sig för placera Amora innan vi kom till Brogården.

Vi har gått med på att ta emot stöd och hjälp i hemmet, i form av boendestöd. Men vi har inte fått någon chans att visa att vi klarar av att ta hand om Amora. Bara för att vi har en diagnos så betyder det inte att vi är dum i huvudet. Låt oss få en ärlig chans att visa att vi klarar av att ta hand om henne. Döm inte ut oss på förhand. Om det behövs så har vi stöd och hjälp hemma.

Vi kommer gå vidare med detta till Kammarrätten i Stockholm den 3 mars. Tack för er namnunderskrift.

Observera: Verifiera er namnunderskrift, via er e-post.Resized_20220210_113549.jpg

Genom att underteckna godkänner jag att Björn Eriksson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.