Coronastrategin skall rejält bytas och eventuellt ska regeringen avsättas beroende på deras vilja till strategibyte!

Den svenska coronastrategin är ett totalt haveri! Vi har blivit Europas parialand! Fortsätter det så här, kommer våra liv aldrig mer blir som förr, medan resten av världen successivt går tillbaka till det normala! Vi ser redan nu t.ex. hur många länder i Europa inte låter oss resa dit, till skillnad från de som de som bor i Norge exempelvis! Europa är bara början!  Vi ser hur Tivoli i Köpenhamn i Danmark är öppet, medan Gröna Lund i Stockholm är stängd. Vi ser dessutom inte minst hur många döda vi har i Sverige jämfört med Norge exempelvis! Vi måste radikalt byta coronastrategi, exempelvis anamma den norska eller danska strategin! Annars är vi förlorade! Gör regeringen inte detta, bör regeringen avsättas och vi medborgare måste börja göra som i andra länder och höja våra röster och protestera mot detta haveri! Vi kan inte tillåta att bli drivna med på detta sätt! Vi betalar inte så mycket skatt för att bli drivna med på detta sätt! Vilken regeringen som än styr, måste coronastrategin rejält bytas!

Genom att underteckna godkänner jag att Gustav Karlsson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.