Bromölla landsbygd ska blomma, inte förfalla!

Namninsamling för oss som är trötta på Bromölla kommuns nerdragningar ute på landsbygden (Gualöv, Nymölla och Näsum)! Gång på gång försöker de styrande stänga ner tex skolor, lokaler eller andra viktiga aktiviteter som behövs i ett samhälle. Vi begär så lite och ni tar ifrån oss så mycket. Ska ni spara behöver ni kolla vad som är överflödigt i centrum istället för där finns det pengar som lättare flödar fritt. Vår röster skall också höras och vi betalar lika mycket skatt som alla andra. Nu räcker det annars är det kanske dags att vi på landsbygden bildar oss en egen kommun så våra skattepengar blir jämnt fördelade och våra behov tillgodoses på ett rättvisare sätt! Så får centrum sköta sig själva! Landsbygden ska blomma inte förfalla!

Genom att skriva under godkänner jag att Kajsa Haglund överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.