Ändra poängtilldelning för bortamatcher svenska landslaget

Svff/supporterklubben har valt att hemma och bortamatcher numera ger lika poäng 2000. Detta utan en dialog med oss supportrar. En stor styrka för vårt landslag har varit vårt starka bortafölje. Detta tackar Svff oss genom att inte ens bjuda in till dialog. Ni som tycker att detta är fel och att bortamatcher bör generera mer poäng skriv under här! Vi i Camp Sweden kommer under våren att överlämna denna till Svff/supporterklubben. Att inte ens bjuda in till diskussion och samtal känns oerhört tråkigt efter det samarbete vi försökt bygga upp under åren. Vi anser att bortamatcher fortfarande ska ge dubbla poäng!

Camp Sweden Susanne Petersson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Camp Sweden Susanne Petersson överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.