NPF säkra hela skolgången

Kontakta namninsamlingens skapare

Nya ansvariga i regering/riksdag gällande NPF - nu krokar vi arm!

2022-10-21 20:27:47

Tack till er som hitills skrivit på namninsamlingen kring att NPF säkra skolan. Det är tillsammans vi blir slagkraftiga i det här och hörs in i maktens korridorrer så att förändringar kommer till stånd som behövts göras under allt för lång tid. Vi har inte tid att vänta mer då barn/ungdomar går sönder likt skört porslin varje dag för att samhället inte är i fas med deras behov och uppbackning.

Helgen 21-22 oktober kör vi en vända till med denna insamling och vi behöver samverka i detta, hjälpa till att dela om den - för varje namn räknas! Jag hoppas att ni är med! Den delas då på KungaMammans sociala plattformar så titta gärna där!

Intentionen är att få till ett möte med vår nya skol/utbildningsminister och överlämna denna insamling - så den pågår fram tills dess är möjligt!

Tack// AnnSophie - KungaMamman

AnnSophie Forsell via plattformen KungaMamman

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.