Pågatågen Kristianstad-Karlshamn behövs mer än någonsin, sätt dem i trafik nu!

Kontakta namninsamlingens skapare

Namninsamlingen avslutas

2020-12-08 20:48:29

Hej!

Namninsamlingen med 375 underskrifter är överlämnad till Skånetrafiken och därmed avslutad. Det är omöjligt att veta om den haft påverkan men det finns en del som tyder på att Pågatågen faktiska är tillbaka från 14 december.

Pressinfo

2020-09-28 17:32:40

Hej!
Nu är pressinfo om namninsamlingen och situationen skickad till Blekingetidningarna Sydöstran och Blekinge läns tidning samt till Kristianstadsbladet.
/Lina

Namninsamling Pågatågen Kristianstad-Karlshamn

2020-09-20 19:25:33

Hej!
Idag har vi 37 namn på listan. Långt ifrån tillräckligt för att göra intryck på SKånetrafiken skulle jag tro. Kan vi gemensamt hitta fler som vill skriva på för vi är definitivt många? Någon som har kontakt med föräldrar till elever på Fotbollsakademin på Fjälkinge skola t ex? Jag tar förtås tacksamt emot tips på hur vi kan nå ut. Inom kort planerar jag att ta kontakt med lokalpressen.

Hälsningar

Lina

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.