Bevara parkleken i Fagerlid, Hökarängen!

Kontakta namninsamlingens skapare

Manifestation mot nedläggningen av Fagerlidsparken

2019-12-13 18:38:25

Tusen tack för alla underskrifter och kommentarer! På torsdag den 19/12 är det nämndmöte och då ska vi lämna över alla namnunderskrifter och kommentarer i hopp om att politikerna ska ändra sig och ta tillbaka sitt förslag om att lägga ned Fagerlidsparken. Men än så länge fortsätter vi samla namn, så fortsätt dela namninsamlingen i sociala medier, och försök få de ni känner att skriva under den.

Men! Redan nu på söndag kl. 14.00 är ni välkomna till en manifestation i Farsta centrum (nedanför tunnelbanan) mot nedläggningarna av Västboda fritidsgård, Odlarängens parklek och Fagerlids parklek. Vi som arrangerar manifestationen är de partipolitiskt obundna nätverken ”Bevara parkleken i Fagerlidsparken” och ”Bevara Odlarängen i Tallkrogen”. Vi samlas för att visa att vi är många som vill ha kvar verksamheterna, i vårt fall framför allt Fagerlidsparken som är så viktig för oss i Hökarängen!

Fagerlidsparken; verksamheten och personalen bidrar till ett tryggt Hökarängen där vi ser varandra, barn och vuxna. Kom och visa att parken är viktig!

Nu är det sista rycket - alla kan vi göra något; gå på en manifestation, skriva sitt namn, skriva ett mejl till nämndens politiker. Många bäckar små gör en stor å!

Vi ses på söndag och glad lucia!

Vänliga hälsningar, Annika Lindgren

Annika Lindgren

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.