Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan?


Gäst

#151

2014-02-04 15:10


Jag vill bestämma själv vad jag ska äta och inte äta. Läkemedelsverket går bara i tillverkarnas fotspår.

Gäst

#152

2014-02-04 15:29

Fler alternativ att välja bland till folket,för oss som ej tål läkemedel

Gäst

#153

2014-02-04 15:40

Förskräckligt! Låt oss få använda alla naturliga läkemedel som finns och det utan arr ta ut hutlösa registreringsavgifter!!! Först heter det att det är verkningslöst och sen är det farligt... Var finns logiken i detta???

Gäst

#154

2014-02-04 16:07

Det måste vara slut med att penningmarknaden(läkemedelshandeln) stoppar naturliga mediciner som örter, medan de själva öser över oss farliga gifter i medicinerna. Någonstans måste det vara fel, när inte läkemedelsverket ser till det som redan finns i naturen utan vill att vi ska få i oss en massa konstgjorda och dyra mediciner.

Gäst

#155

2014-02-04 17:02

man behöver inte förbjuda allt , örter som kommer från naturen ska väll vara bra eller ,bättre att förbjuda sånt som verkligen är skadligt som tex rökning ,alkohol , men det är lagligt att supa i hjäl sig , men det är väll bara pengar det handlar om , som vanligt:(

Gäst

#156

2014-02-04 17:26

Läkemedelsverket bär sig så förfärligt åt att jag saknar ord!

Gäst

#157

2014-02-04 18:50

Vi är fria människor som använder vad vi vill för att hålla oss friska

Gäst

#158

2014-02-04 19:16

Saker som gör att jag mår så bra finns bland örterna!! Skriv på!!

Gäst

#159

2014-02-04 19:47

Naturligtvis ska örter användas för hälsan.Det orwelliska samhället är här och vi måste verka för det fria valet,gott folk!

Gäst

#160

2014-02-04 21:21

Öppna upp, det är inte så farligt.

Gäst

#161

2014-02-04 21:46

Blåbär är nyttigt numera och dom som vet och handskas med örter bör man lyssna på! Finns så mkt annan skit som är godkänt inom medicin.

Gäst

#162

2014-02-04 21:54

För min del utan ett företag som kan sponsra är jag inte med. Har bara min pension som jag ej kan dra av ifrån.

Gäst

#163

2014-02-04 22:17

Och Nestle vill äga vattnet!

Gäst

#164

2014-02-04 22:30

Nu får det väl ändå vara nog!!

Gäst

#165

2014-02-04 22:44

Jag anser att detta med FÖRBUD av det bästa en kropp kan få är SKIT. JAG som nu varit långsjukskriven med HÖGA doser av läkemedel som förstört min kropp under 12 års tid har nu ÄNTLIGEN hittat en ren närande produkt av vitaminer, mineraler och antioxidanter som gjort mig så frisk att jag fått livet tillbaka. JAG som trodde livet var slut, NU har jag börjat få ett normalt liv igen och börjat arbetsträna och DENNA GÅNG kommer jag att lyckas för jag har blivit så frisk under det år jag druckit detta preparat. NU SLIPPER jag ta medicinerna som förstörde min kropp. Jag höll på att dö av medicinförgiftning. VART är världen på väg när vi inte ska kunna använda oss av det naturligaste som finns och det är våra växter. Men det är väl PENGARNA som styr som vanligt. Hur folk mår bryr sig ingen om så länge de kan tjäna storkovan på skitsaker. Jag blev en tablettmissbrukare med abstinens när jag inte fick min dos. Levern tar ju stryk av våra s.k. vanliga smärttabletter när vi använder dessa under så lång tid. Det svar jag fick av "sjukvården" var att jag ska lära mig leva med min smärta ( jag har fibromyalgi och eds) och det enda de kunde göra var att skriva ut tabletter. Fruktansvärt dåligt, när det finns bra preparat som jag nu hittat. Det är "friskvård" jag håller på med nu. Tack Maria, du som hjälpte mig att hitta detta åt mig. Det finns änglar på jorden. Och det finns de som inte vill att vi ska bli friskare utan sjukare. Vad har jag kostat samhället under dessa år av sjukskrivning ? Vad har jag kostat min familj under dessa år av trötthet, värk och lidande. Ej kunna vara den mor och mormor jag velat vara. Jag tappade bort alla mina vänner, de finns inte kvar, så nu har jag hittat nya som gör som jag nämligen använder rena, närande produkter för att kroppen ska läka sig själv. Det är det allt går ut på, att våra kroppar är så försurade, fattiga på bra näring för maten är inte vad den varit förr. Den innehåller inte det vi tror att den gör för transporterna är långa så mogna får de göra när de kommer hit, våra frukter och grönsaker. Allt annat som importeras, är processat och genmanipulerat när det finns lokalt är ju botten av slöseri med moder naturs resurser. Urbefolkningarna använder ju sig av växterna som medicin då ska väl vi också klara det eller hur? UPP TILL KAMP KAMRATER för en BÄTTRE VÄRLD. mvh Anette, en nyslipad DIAMANT i skyn. För nu gnistar jag. Förut höll jag på att sakta dö av medicinerna. Så håll ut och kämpa som jag gör nu. vi måste vinna detta om vi inte ska duka under av gifter.

Gäst

#166

2014-02-05 03:35

Helt vansinnigt. Läkemedelsverket är köpt av alla läkemedelsbolag. Katastrof.

Gäst

#167

2014-02-05 08:07

Ännu ett försök till makt kontroll. Dom är få men "kloka" vi är många och klokare tillsammans!

Gäst

#168

2014-02-05 10:05

Klart.

Gäst

#169

2014-02-05 13:55

Givetvis har dom inte monopol på vår hälsa!

Gäst

#170

2014-02-05 16:19

Det är dags nu att regeringen politikerna förstår hur viktigt det är med dessa växter för oss alla på den här planeten.

Gäst

#171

2014-02-05 17:26

Örterna behövs i Sverige för att bota, USA tycker det är vansinnigt att man inte får kurera sig själv i Sverige när inte ens vården gör det. Håller ni på att utrota svensken eller??

Gäst

#172

2014-02-05 21:15

Hur kan Läkemedelsverket förbjuda örter? Det är bättre att förbjuda läkemedel och syntetiska preparat.

Gäst

#173

2014-02-05 21:36

Det här är bara början!!

Gäst

#174

2014-02-05 23:23

 Logga in | Registrera

Skrivunder.comSkapa NamninsamlingMest Populära PetitionerKontakta Oss

 

Dela på Facebook Gmail

Visa denna PetitionUnderskrifter (2 640)Kommentarer (173)StatistikExtra Synlighet

Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan?

Din påskrift har nu bekräftats.

 Redigera Ta bort

Vill ha mer synlighet för denna petition?

Sponsorannonseringsutrymme för denna petition. Petitionen kommer att bli framhävd på annonsutrymmet i nederkant av denna sajt. Vi har många besökare varje dag, så detta är ett mycket effektivt och billigt sätt att erhålla mer uppmärksamhet för denna petitions räkning.

 5 dagar: 5 € 10 dagar: 10 € 20 dagar: 20 € 40 dagar: 40 € 60 dagar: 60 € 80 dagar: 80 €Var vänlig kommentera denna petition

*


Läkemedelsverkets rätt att förbjuda örter som använts för hälsan? -   Skriv under petition om Läkemedelsverkets rätt att förbjuda inom folkmedicinen och för folkhälsan beprövade örter!   Underteckna med ditt namn, så vidarebefodras dessa till Regering och Riksdag. Genom undertecknandet, protesterar du för att förbudet skall upphöra som lag, samt att örter naturligt växande inom Sverige Europa och världen,eller importerade från ekologiska odlingar e...Skrivunder.com

Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.

Starta Namninsamling

Facebook

Gäst

#175

2014-02-06 01:42

En skräckinjagande utveckling. Vårt liv skall ägas av dessa företag. En enorm totalitär utveckling. Skräckinjagande.