RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X

Kontakta namninsamlingens skapare

Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X.

Nina Saine

#76 Translating the text in other languages

2014-11-09 11:06

This is a very important petition! What happens to a one doctor in Sweden can effect to minds of authorities in other countries aswell. Please, concider translating this texts also in other common languages. I'm sure you will get a lot of support also outside from Sweden. We Finns also wan't to help you with this! We have similar problems in Finland with threatments of hypothyroidism. We also wrote a petition and translated it also in Swedish and English. http://www.adressit.com/vastustamme_valviran_aikeita_puuttua_kilpirauhasongelmien_hoitoon



Gäst

#77

2014-11-10 15:37

tack vare dr. Sandström mår jag bra idag. Den hjälpen har inte gått att få hos någon annan läkare.

Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)

2014-11-10 20:21



Gäst

#79

2014-11-14 07:28

Kenet är en mycket bra och nogrann läkare, upptäckte min canser i tid så den gick att bota.


Gäst

#80

2014-11-14 19:12

Det är patienternas väl och ve som räknas, ingenting annat. Att då dra in legitimationen för en person som hjälpt fler människor genom högre kompetens än sina kollegor är helt absurt. Att vidareutbilda sig bör såklart premieras och Dr Sandströms unika kunskaper skulle kunna komma fler svenska läkare till del, så att den svenska läkarkåren kan hjälpa ännu fler personer. Kom alltid ihåg varför läkare finns till: inte för läkemedelsbolagens skull, utan för människors, som är i behov av deras hjälp, skull. Det är dessa människor som är viktiga.
Jensa

#81

2014-11-14 20:08

Duktiga ärliga läkare som denna man ska inte straffas för sina extraordinära kunskaper uppslutn.för rättvisa


Gäst

#82

2014-11-15 06:34

This is a disgrace! If you think this dreadful illness is not common, you are wrong. People with tick borne diseases have a right to be recognised and treated. YOU have a duty to ensure your doctors use the latest right and proper treatment for patients, and NOT to hide this disease, or victimise Swedish doctors who use correct and proper treatment which is being used in countries who are treating properly.

Gäst

#83

2014-11-15 09:12

Detta är jätteviktigt. Fästingarna brer ut sig mer och mer, kanske på grund av de milda höst och vintrarna.
Monika Smith

#84

2014-11-16 12:59

It is absolutely unacceptable that doctors are being defamed and threatened for treating very sick patients in the correct way. It is time that the governments and medical societies of the world get their collective head out of the sand and acknowledge that Lyme/Borreliosis and co-infections is endemic around the planet and chronic borreliosis kills people and ruins lives. Thank you to all Doctors who risk everything to help us!


Gäst

#85

2014-11-23 11:54

Jag har själv kronisk borrelia och har med hjälp av Kenneth fått behandling och är nu på behandling i Thailand, och är mycket bättre, på god väg att bli frisk på grund av doktor Kenneth Sandström

Gäst

#86

2014-11-23 12:44

jag bor i thailand där man behandlar borrelia.jag har en kompis här just nu som genomgår 8 veckors behandling.jag ser en stor skillnad varje vecka och har lärt mej mycket mer om denna sjukdom och den totala mörkläggningen som svensk sjukvård sysslar med..följ gärna Robert på hans behandling här i Thailand på borreliabloggen under rickettsia helvetica där han berättar om behandlingen varje vecka, och vilka framsteg han gör, och allt är på grund av Dr Kenneth Sandström.

Gäst

#87

2014-11-23 12:56

Jag har en kompis som just nu går på behandling här nere i Thailand och har sett hans resa under ett par veckor och har sett hans tillfrisknande och det är helt otroligt vad medicinen gör, han blir smärtfri samt kan röra sig obehindrat.
Här kan man se vad rätt behandling gör, och det är konstigt att man inte kan få rätt behandling i Sverige.

Gäst

#88

2014-11-23 13:22

ag bor i thailand där man behandlar borrelia.jag har en kompis här just nu som genomgår 8 veckors behandling.jag ser en stor skillnad varje vecka och har lärt mej mycket mer om denna sjukdom och den totala mörkläggningen som svensk sjukvård sysslar med..följ gärna Robert på hans behandling här i Thailand på borreliabloggen under rickettsia helvetica där han berättar om behandlingen varje vecka, och vilka framsteg han gör, och allt är på grund av Dr Kenneth Sandström.

Gäst

#89

2014-11-23 13:39

Min kompis går på behandling i Thailand och blir mycket bättre.
Och Dr Kenneth Sandström har hjälpt honom för att bli frisk.
Varför hjälper dom inte alla i Sverige.

Gäst

#90

2014-11-29 15:36

Det är inte rimligt att stänga av en Läkare som vet vad Fästingburna sjukdomar innebär.Jag har varit slussad runt i vården de är helt inkompetenta,man får ingen hjälp,de undersöker allt det inte är.Lyckades att hitta en privat läkare som skrev ut penicillin i 14 dagar Sen blev den avstängd för jag måste ha en specialutredning i mitt Landsting.Den har de gjort och de hittar ingenting.Ska skicka blodprov till Tyskland nästa vecka så att jag får veta vad det är för bakterier jag bär på.Rädda alla Läkare som har kunskap inom detta område.

Gäst

#91

2014-11-30 13:12

Har varit sjuk i drygt 14 år nu.
Efter att ha fått diagnosen Borrelia ett flertal gånger av Svensk sjukvård, säger de att det kroniska sjukdomstillstånd som kroppen sedan länge hamnat i inte ha något med Borrelia att göra.
Efter 10 år sjukdom fick jag hjälp via Norge. Efter 1 års behandling var jag bättre än vad jag varit på länge sedan sjukdomen började.
Tyvärr varade detta bara någon månad, för den läkare som hjälpte mig fråntogs sin legitimation att hjälpa.
Hoppas inte det sker igen.

För det ingav hopp till möjlig förbättring.

För mig har upplevelsen av Svensk sjukvård varit en katastrof och mardröm, och blivit ett ställe dit man inte vill gå fast man är kroniskt sjuk.

Hoppas Sjukvården lär sig att lyssna till de som har erfarenhet av detta.

Gäst

#92

2014-11-30 20:35

Jag har erfarit att ingen annan läkare har haft motsvarande kompetens under mina 13 år med sjukdom. Endast Dr Kenneth Sandström har kunnat diagnostisera flera av mina sjukdomar!

Att stänga av läkare med kompetens kring dessa sjukdomar, genom att frånta deras läkarlicens, tar inte bort problemet! Det skapar bara fler problem och kostnader, både privat och statligt!


Gäst

#93

2014-12-03 19:12

Rör inte min doktor sedan 25 år!

Gäst

#94

2014-12-03 20:07

En sån doktor som Kenet borde utses som årets doktorn här i Sverige inte ta läkar licens ifrån honom. Så många som han har hjälpt med hälsan borde ha fått NOBEL PRIS!!!!!

Gäst

#95

2014-12-06 16:13

Det är allvarligt att fästingburna sjukdomar kan behandlas så godtyckligt och utan uppföljning och forskning som det görs i Sverige i dag. Det finns inga vetenskapliga belägg för att den vård som bedrivs på rutin är tillräcklig. Inte ens provtagningar sker. Det är under all kritik. Att en föregångare som sett problemet då ska ifrågasättas - när han uppenbart kunnat hjälpa så många sjuka människor - är en katastrof.

Gäst

#96

2014-12-12 21:44

Kenneth är absolut en av de bättre läkarna jag har träffat. Bred kunskap, skicklig, närvarande och tar sig tid till att lyssna. Jag har fått stor hjälp av honom.

 

mvh


Gäst

#97

2015-01-07 11:53

Jag anser att Dr Sandströms forskning i detta ärende är viktig

Gäst

#98 låt kennet vara !!!!

2015-01-13 07:49

Hej. Jonny här den dom som har dragit igång detta drev mot kennet bör tänka sig för.då menar jag det oxå. jag var vid flera läkare och fick ingen respons för mitt hälsotilstånd. Jag anser att det kennet har gjort med mej. Är ett under, har inte jag fått denna hjälp så kan jag garantera att jag inte kunnat skriva detta ""varit död vid detta laget""  Rör inte Kennet  ;-)  Uppmanar alla att sprida detta på alla medier.  Och är det någon som vill ringa mig direkt. Så kan ni få mitt tele via Kennet.        Jag har vsrit på utredning på usö oxå . där fick jag uppfattningen att svensk läkarkåren står som ??? inför detta. Dom kunde konstatera att jag hade spår av tvar och det är detsamma som på 80 talet hette orgenteringssjukan där folk bara dog helt plötsligt när dom vältränade orgenterarna bara slog ihop ögonen det satte ssig på hjärtmuskeln. Kag har i dag problem med hjärtat. Snabbare vård kanske har varit på sin plats.  

Vill tacka Kennet för det han gjort för mig. :-)

Janet

#99

2015-01-28 11:57

Lyssna på patienten. I svensk sjukvård gör man ingenting för att hjälpa dem med kroniskt borrelia och saminfektioner. Detta trots att ansvariga myndigheter fått mycket information om ILADs verksamhet. Istället får pat. andra diagnoser. Svensk sjukvård hänvisar till vetenskap och beprövad erfarenhet vilket är odefinierbart och godtyckligt. Människor lider och är sjuka. VAKNA!!!!!!!!!!!


Gäst

#100

2015-01-28 20:27

Borde inte de läkare som inte försöker sitt bästa mista sin legitimation och inte tvärtom?