RÄDDA DR KENNETH SANDSTRÖM - AKA DR X
Kontakta namninsamlingens skapare
MIN erfarenhet av den svenska vården är att den på det hela taget är ett stort skämt på allas vår bekostnad, med ett lysande undantag: Dr. Sandström. Sorgligt men sant, de arroganta och självgoda "experterna" på diverse maktpositioner inom vårdhierarkin gör mycket lite annat än att bromsa utvecklingen och bevaka sina politiska/ekonomiska särintressen. Det är dags att vakna upp till denna verklighet gott folk!
Och framför allt mera kunskap hos svenska läkare!
Jag stöder Dr Kenneth Sandström
Borellia
Träffade en läkare som sa till mig att min borellia kommer bara att försvinna av sig själv. 3 månade senare konstaterades att jag hade en 14 cm diameter röd ring på benet, har fått 10 dagars antibiotika.
9 månader senare, en CAT skan och redsla av en ev tumör, konstaterades att "min" borellia var kvar och pga av detta min ansikte och ena arm var förlamad!!!
bara efter detta har jag fått rätt medicinering, med starka doser antibiotiker och dropp.
Hur kan man straffa en riktig duktig läkare som brir sig, fattar jag inte!
Han fanns där för oss, nu är det vår tur att finnas för honom.
Vi behöver läkare som Kenneth Sandström i vårt land. Förstående, tänker i första han på patienten och otroligt kunnig.
Valerie Cheasty
Look online for
www.hopkinsmedicine.org/news/media/releases
for "immune system research may help doctors predict who gets long term complications from lyme disease"
-and-
See:
lyme disease views/
"news breakthrough test evaluates drugs for lyme treatment"
html
http://bobcowart.blogspot.com/
See Stanford Medical School, and the Lyme Disease Working Group
Rädda världens bästa läkare
Det finns ingen läkare som dr Sandströ. Han är helt fantastisk. Lyssnar, bryr sig. Hans kompetens sträcker sig inom så många områden inte bara borrelia. Det han gjort för mig kunde jag aldrig ens drömma om att läkare skulle göra. Han har satt sig in i ett område som han inte ens har någon kunskap om. Han och hans fru är fantstiska. De får inte ta hans legimitation.
Karen
Doctors need to be able to treat Lyme patients aggressively. If I had not found my doctor when I did, I'm certain I would be dead now. Bless her and bless any doctor who makes time and treatment plans for Lyme patients no one else has the guts or courage to treat aggressively. We deserve a high quality of life, just like anyone else. Keeping us ill or crippled is not fair and is not in the description of being a real healer.
When you are unlucky you could be the next victim of lyme disease!
It could be your mother, your child or your partner. Do you know what this disease do with your body? I hope you never ever have to feel the pain. Borreliose is killing you softly!!!
| This discussion has been closed. |