Vi vill ha kvar Adam och Josefin på Forsbacka skola!

20200611_111247.jpgTill hösten får mest troligt inte läraren Josefin Liljegräs och resursen Adam Rudd fortsätta jobba på Forsbacka skola. Med den här namninsamlingen hoppas jag att vi kan uppnå en förståelse hos beslutsfattarna kring detta, att dessa två personer är ovärderliga och att det är mer än självklart att de ska ingå i personalstyrkan.

Det jag sett under två års tid är att de båda ger barnen oerhörd trygghet, och då talar jag inte bara för det jag sett hjälpt min egen dotter.

Både Adam och Josefin vill stanna på skolan, och bryr sig oerhört mycket om barnen. Låt oss hjälpa dom att hjälpa våra barn!

Glöm inte att verifiera er underskrift med länken ni får i mail!

Genom att skriva under godkänner jag att Linda Dyrebrant överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.