Vi vill ha folkomröstning om vinster i välfärden!

Alla ni som vill att vi ska folkomrösta om vinster i välfärden,skriv på denna namnunderskrift! Vi som står för denna namninsamling är "vanliga människor" som vill ha en fungerande välfärd för alla och få bort vinsterna ifrån välfärden! Alla pengar som ska gå till skolan, vården och omsorgen ska gå dit och inte hamna på privata konton, i Panama eller liknande. Vi vill med dessa namnunderskrifter påverka våra folkvalda om att vi, svenska folket mååste få bestämma om våran framtid som är viktig för oss alla. Vi är politiskt obundna. Varsågoda att skriva på!

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Anna Petersson. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.