Vi vill att Artist- och Musikerhälsan ska finnas kvar.

Artist- och Musikerhälsans fortsatta arbete är i kris efter 26 års insatser mot olika hinder i musicerandet för musiker/musikstuderande. Vi fortsätter att arbeta för musiker med anställning (arbetsgivaren betalar), men för alla frilansare och studerande saknas offentligt stöd. För 3 år sedan förlorade vi ett viktigt ekonomiskt stöd från landstinget och nu vill vi veta om Du tycker att vi behövs, när vi söker ekonomiskt stöd via enskilda stiftelser. Om du vill stödja våra ansträngningar att finnas för musiker: Skriv under!

Genom att underteckna godkänner jag att Karin Engquist lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )