Vi som vill se bandet Shotgun Crackers spela live igen!

År 2020 är det 10 år sedan Shotgun Crackers släppte sitt självtitulerade album. Allt för länge har det varit tyst från bandet och vi vill höra bandet återigen fylla gatorna med sin fantastiska musik. Tillsammans kan vi uppmärksamma bandet på att vi vill se en återföreningskonsert där vi kan få visa vår uppskattning till bandet!

Shotgun Crackers är ett Rimbo-baserat band som grundades 2006. Bandet har ett genrebrett sound men kan kategoriseras som rock och indiepop.

2010 släppte bandet sitt självtitulerade album Shotgun Crackers och 2014 släppte bandet albumet Skärgården Sunset Waves.

Genom att skriva under godkänner jag att SC fan club överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.