Skrivunder.com

Stoppa 3 semesterperioden Örnsköldsviks kommun

Vi vill ha kvar valmöjligheten att , utifrån verksamhetens behov , lägga önskemål om sommarsemester. Att dela in sommaren i tre semester perioder, innebär för många medarbetare att de mister flera veckor av gemensam semester och återhämtning med sin familj. Det måste finnas en bättre lösning än att dra alla över en kam , våra liv och behov ser helt olika ut och det borde gå att pussla ihop något som en majoritet kan känna sig tillfreds med. Dessutom är många av de vikarier vi förlitar oss till ej tillgängliga i börja av juni eller i slutet av augusti. Så lösningen kanske inte ligger i tre semesterperioder. Svaret på sommarens utmaning borde stavas DIALOG med arbetsgivare och mellan kollegor."


Therese Hägglund 
 
 
 

Therese Hägglund
Kontakta författaren

Skriv på denna namninsamling

Genom att skriva på godkänner jag att Therese Hägglund kan se all information jag lämnar i detta formulär.


ELLER

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.
Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.
Jag godkänner att informationen som jag anger på det här formuläret behandlas i följande syften:
Jag är minst 16 år gammal, och jag accepterar integritetspolicyn för denna namninsamling.